Šok pro Němce. „Jejich“ fotbalové EURO 2024 sponzoruje čínská automobilka

  • Podpora německých automobilek je zapsána hluboko v historii národního fotbalu
  • Evropský šampionát však po mnoha letech nebude sponzorovat Volkswagen
  • Nahradí jej výrobce, který předběhl v prodejích i samotnou Teslu
BYD Dolphin a logo na volantu

Elektromobil BYD Dolphin a logo na volantu, ilustrační | foto: BYD

Běžnou součástí konání velkých sportovních turnajů je bezesporu reklamní plocha, sponzoring a partnerství. Česká republika může být hrdá na dlouholetou spolupráci a podporu hokeje domácí automobilkou Škoda Auto. Sportovní událostí, která se bezesporu zařadí mezi největší v Evropě, je i červnové fotbalové EURO 2024. Diváky ovšem čeká jedno zajímavé překvapení.

Automobilky nesmí na sportovních událostech chybět

Tradičně bývá akce takového kalibru sponzorována velkými nadnárodními společnostmi. To platí i v tomto případě, ovšem s určitou změnou. V dosavadních ročnících byla vždy významným partnerem prominentní německá automobilová značka. V posledních letech tato role připadala Volkswagenu. Jenže doba se mění, automobilka vykazuje špatné výsledky a tak se údajně o partnerství na ředitelství UEFA pro letošní ročník EURO 2024 ani neucházela. Říkáte si, že je v záloze stále mnoho německých automobilek? Je, ale žádná z nich se na obrovských reklamních plochách neobjeví.

Fotbalový šampionát letos zastřeší mimoevropský výrobce elektrických vozidel, čínský BYD. Tomu se naopak v poslední době velmi daří a na trh chrlí jedno auto za druhým. Ty se postupně dostávají i do evropských zemí a válcují tradiční a zavedené výrobce. Těsně před koncem roku BYD dokonce v prodejích předběhl vedoucí Teslu. Skutečně se schyluje pomalý ústup evropských automobilek?

BYD Yangweng U7

BYD Yangweng U7 | foto: BYD


Čtěte také: Čínská invaze do Evropy začíná. Gigant BYD oznámil, kde postaví gigafactory


Perfektní marketingová kampaň pro nové trhy

BYD se kromě výroby osobních vozidel věnuje vývoji a výrobě nákladních vozů, autobusů, elektrokol, průmyslových strojů i vývoji baterií. Svůj záměr expandovat do Evropy podporuje i zájem společnosti vybudovat první lokální továrnu. Ta bude podle uzavřených dohod vyrábět osobní auta v Maďarsku. Sponzorování významné sportovní akce se tak jeví jako vhodná událost pro další zviditelnění značky.

Čínská automobilka se postaví na fotbalové události roku po bok globálních partnerů, jakými jsou Adidas, Booking.com, CocaCola či HiSense. Tradičně se organizace zúčastní i významné domácí značky, v případě Německa nebudou chybět Deutsche Telekom, Deutsche Bahn nebo Bitburger. Kdyby vám celý měsíc v červnu vrtalo hlavou, co že ta tří písmena BYD znamenají vězte, že jde o zkratku Build Your Dreams.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Šok pro Němce. „Jejich“ fotbalové EURO 2024 sponzoruje čínská automobilka

  • Podpora německých automobilek je zapsána hluboko v historii národního fotbalu
  • Evropský šampionát však po mnoha letech nebude sponzorovat Volkswagen
  • Nahradí jej výrobce, který předběhl v prodejích i samotnou Teslu
BYD Dolphin a logo na volantu

Elektromobil BYD Dolphin a logo na volantu, ilustrační | foto: BYD

Běžnou součástí konání velkých sportovních turnajů je bezesporu reklamní plocha, sponzoring a partnerství. Česká republika může být hrdá na dlouholetou spolupráci a podporu hokeje domácí automobilkou Škoda Auto. Sportovní událostí, která se bezesporu zařadí mezi největší v Evropě, je i červnové fotbalové EURO 2024. Diváky ovšem čeká jedno zajímavé překvapení.

Automobilky nesmí na sportovních událostech chybět

Tradičně bývá akce takového kalibru sponzorována velkými nadnárodními společnostmi. To platí i v tomto případě, ovšem s určitou změnou. V dosavadních ročnících byla vždy významným partnerem prominentní německá automobilová značka. V posledních letech tato role připadala Volkswagenu. Jenže doba se mění, automobilka vykazuje špatné výsledky a tak se údajně o partnerství na ředitelství UEFA pro letošní ročník EURO 2024 ani neucházela. Říkáte si, že je v záloze stále mnoho německých automobilek? Je, ale žádná z nich se na obrovských reklamních plochách neobjeví.

Fotbalový šampionát letos zastřeší mimoevropský výrobce elektrických vozidel, čínský BYD. Tomu se naopak v poslední době velmi daří a na trh chrlí jedno auto za druhým. Ty se postupně dostávají i do evropských zemí a válcují tradiční a zavedené výrobce. Těsně před koncem roku BYD dokonce v prodejích předběhl vedoucí Teslu. Skutečně se schyluje pomalý ústup evropských automobilek?

BYD Yangweng U7

BYD Yangweng U7 | foto: BYD


Čtěte také: Čínská invaze do Evropy začíná. Gigant BYD oznámil, kde postaví gigafactory


Perfektní marketingová kampaň pro nové trhy

BYD se kromě výroby osobních vozidel věnuje vývoji a výrobě nákladních vozů, autobusů, elektrokol, průmyslových strojů i vývoji baterií. Svůj záměr expandovat do Evropy podporuje i zájem společnosti vybudovat první lokální továrnu. Ta bude podle uzavřených dohod vyrábět osobní auta v Maďarsku. Sponzorování významné sportovní akce se tak jeví jako vhodná událost pro další zviditelnění značky.

Čínská automobilka se postaví na fotbalové události roku po bok globálních partnerů, jakými jsou Adidas, Booking.com, CocaCola či HiSense. Tradičně se organizace zúčastní i významné domácí značky, v případě Německa nebudou chybět Deutsche Telekom, Deutsche Bahn nebo Bitburger. Kdyby vám celý měsíc v červnu vrtalo hlavou, co že ta tří písmena BYD znamenají vězte, že jde o zkratku Build Your Dreams.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."