Automobilka Škoda Auto dostává jednu ránu za druhou, přičemž se zdá, že jejich intenzita se stále stupňuje. Každá z komplikací, která v minulosti nastala – ať mluvíme o čipové krizi, koronavirové pandemii či současném konfliktu na Ukrajině – měla za následek jisté omezení výroby nových automobilů. Důsledkem je existence několika pracovních míst, která zůstávají nevyužitá, momentálně jich je dokonce na 800. Mají se zaměstnanci bát o místo?
Týdeník s názvem Škodovácký odborář, jehož poslední díl vyšel 17. března, se hned v úvodu věnuje nastalé situaci, která nadále komplikuje výrobu nových automobilů. Po pandemii Covidu-19 a s tím související čipové krizi, kdy se vedení značky těšilo na návrat do starých kolejí, přišla další a zřejmě mnohem těžkopádnější komplikace, válka na Ukrajině.
Kromě toho, že někteří klíčoví dodavatelé z postižené země nebyli schopni dodávat jednotlivé díly a společnost tak byla nucena pozastavit výrobu elektromobilů Enyaq iV, automobilka také pozastavila veškeré obchodní aktivity v Rusku. Dokonce tak učinil celý koncern Volkswagen!
Čtěte také: Podivná Škoda Elmo je český elektromobil, o kterém jste nejspíš nikdy neslyšeli
Časopis dále informuje o tom, že v současnosti je převis přibližně 800 zaměstnanců na lokalitách Škoda Auto v České republice, přičemž odbory informují, že udělají co je v jejich silách, aby i tyto pracovníky udrželi. Ani tak to není pro zaměstnance příliš povzbuzující zpráva a někteří z nich se o místo mohou začít doopravdy obávat.
Nadále jsou navíc pozastaveny veškeré nové nástupy a jsou přijímány pouze speciální profese jako náhrada za fluktuaci či profese pro nové trendy v e-mobility, konektivity a další.
„Vždy jsme mluvili o turbulencích, ale teď zažíváme tornádo a na co se člověk podívá, to se zdražuje a není jisté, jestli vše dokážeme zvládnout úsporami, cenotvorbou a zároveň oslovit zákazníky čekající na naše vozy i rok,“ zaznívá v týdeníku a je vidět, že atmosféra uvnitř kanceláře vedení Škody Auto není zrovna pozitivní.
Automobilka Škoda Auto dostává jednu ránu za druhou, přičemž se zdá, že jejich intenzita se stále stupňuje. Každá z komplikací, která v minulosti nastala – ať mluvíme o čipové krizi, koronavirové pandemii či současném konfliktu na Ukrajině – měla za následek jisté omezení výroby nových automobilů. Důsledkem je existence několika pracovních míst, která zůstávají nevyužitá, momentálně jich je dokonce na 800. Mají se zaměstnanci bát o místo?
Týdeník s názvem Škodovácký odborář, jehož poslední díl vyšel 17. března, se hned v úvodu věnuje nastalé situaci, která nadále komplikuje výrobu nových automobilů. Po pandemii Covidu-19 a s tím související čipové krizi, kdy se vedení značky těšilo na návrat do starých kolejí, přišla další a zřejmě mnohem těžkopádnější komplikace, válka na Ukrajině.
Kromě toho, že někteří klíčoví dodavatelé z postižené země nebyli schopni dodávat jednotlivé díly a společnost tak byla nucena pozastavit výrobu elektromobilů Enyaq iV, automobilka také pozastavila veškeré obchodní aktivity v Rusku. Dokonce tak učinil celý koncern Volkswagen!
Čtěte také: Podivná Škoda Elmo je český elektromobil, o kterém jste nejspíš nikdy neslyšeli
Časopis dále informuje o tom, že v současnosti je převis přibližně 800 zaměstnanců na lokalitách Škoda Auto v České republice, přičemž odbory informují, že udělají co je v jejich silách, aby i tyto pracovníky udrželi. Ani tak to není pro zaměstnance příliš povzbuzující zpráva a někteří z nich se o místo mohou začít doopravdy obávat.
Nadále jsou navíc pozastaveny veškeré nové nástupy a jsou přijímány pouze speciální profese jako náhrada za fluktuaci či profese pro nové trendy v e-mobility, konektivity a další.
„Vždy jsme mluvili o turbulencích, ale teď zažíváme tornádo a na co se člověk podívá, to se zdražuje a není jisté, jestli vše dokážeme zvládnout úsporami, cenotvorbou a zároveň oslovit zákazníky čekající na naše vozy i rok,“ zaznívá v týdeníku a je vidět, že atmosféra uvnitř kanceláře vedení Škody Auto není zrovna pozitivní.