Škoda Auto opět mění ředitele! Kdo se postará o elektrickou budoucnost?
- Škoda Auto bude mít nového ředitele
- Tím se stane Klaus Zellmer
- Nový šéf má dlouholeté zkušenosti z Porsche i z VW

Současný ředitel Škody Auto po svém dvouletém působení mění svoji pozici v koncernu. Nově bude mít na starosti provozní řízení u mateřské automobilky Volkswagen. V nejvyšší funkci české automobilky by jej měl vystřídat Klaus Zellmer. Tuto informaci zveřejnil magazín Automobilwoche.
Klaus Zellmer povede Škodu Auto
Již od února se ve Škodovce vědělo, že vedení společnosti dozná změn. V hledáčku měla Škoda devět uchazečů. Teprve v minulém týdnu se rozhodovalo mezi dvěma finálními kandidáty o budoucím šéfovi. Toto místo tak nakonec bude vykonávat Klaus Zellmer.
Ten je za dobu své kariéry známý především díky působení u automobilky Porsche. Celkem zde strávil 23 let, především na vysokých manažerských postech. Nejvíce se angažoval na poli marketingu. Takovou funkci z části zastává i nyní u Volkswagenu. Kromě toho řídí prodej, marketing a poprodejní služby.

Čtěte také: Je to mizérie! Škoda Auto hlásí 20 tisíc nedodělaných aut, přednost mají Enyaqy
Z vedení Škodovky rovnou na nejvyšší post Volkswagenu
Současný ředitel Thomas Schäfer ale od koncernu neodchází. Od 1. července převezme vedení Volkswagenu. Rozhodně to tedy není krok špatným směrem. Současně s tím se stane i předsedou představenstva VW. Stejnou pozici zastával i u Škody Auto. Na české působiště ale rozhodně nebude vzpomínat ve zlém. U vedení koncernu se navíc přimluvil, aby plánovanou továrnu na výrobu baterií postavili na území naší republiky.
Škodovce se za působení Schäfera velmi dařilo. Představila několik elektrických vozidel, zvýšila prodeje a ocenila zaměstnance za skvělou práci během pandemie i mimo ni zvýšením platu. Aktuální situace ale působí jako brzda, a nejen komplikace ve výrobě tyto úspěchy nyní znatelně snižují.
Autor článku

Zajímám se o moderní technologie nejen v oblasti automotive. Jak je něco digitální a ideálně s Androidem, většinou to má i moji pozornost. Když ve volném čase neřídím, tak většinou něco kutím na rodinném vozovém parku nebo jezdím na kole.
Zajímám se o moderní technologie nejen v oblasti automotive. Jak je něco digitální a ideálně s Androidem, většinou to má i moji pozornost. Když ve volném čase neřídím, tak většinou něco kutím na rodinném vozovém parku nebo jezdím na kole.