Před pár dny si Elon Musk vyzkoušel nový Volkswagen ID.3 a také připravovaný ID.4, během schůzky se šéfem Volkswagenu. A ten teď naopak usedl do nového elektromobilu Model Y od Tesly.
TIP: Tesla je existenční hrozbou pro tradiční automobilky
„Samozřejmě jsem si také otestoval Teslu Model Y – se svým kolegou Frankem Welschem. Pro nás je tohle auto referenční v mnoha směrech (ne ve všech!): uživatelské zkušenosti, aktualizacemi, jízdními funkcemi, výkonem, nabíjecí sítí, dojezdem.“ řekl Herbert Diess, šéf Volkswagenu.
CEO Volkswagenu ovšem odmítl spekulace, které se opět začaly objevovat kolem možné spolupráce automobilek Tesla a Volkswagen. „Aby bylo jasno: Řídili jsme ID.3 a měli spolu konverzaci – není v tom žádná dohoda/spolupráce, na které bychom pracovali.“ ujasnil Diess.
Někteří spekulovali už jen kvůli tomu, že se tímto způsobem sešli šéfové konkurenčních automobilek, což nebývá v automobilové branži běžné. Jiní už si možná představovali, že Tesla bude Volkswagenu dodávat baterie či software, což Musk sice v létě uvedl, že je jakýmkoliv podobným dohodám otevřen, ale zatím to nevypadá, že by na jeho hru některý z tradičních automobilových výrobců přistoupil. A kdo ví, možná je to celé vlastně jen marketing a způsob, jak si získat pozornost…
Před pár dny si Elon Musk vyzkoušel nový Volkswagen ID.3 a také připravovaný ID.4, během schůzky se šéfem Volkswagenu. A ten teď naopak usedl do nového elektromobilu Model Y od Tesly.
TIP: Tesla je existenční hrozbou pro tradiční automobilky
„Samozřejmě jsem si také otestoval Teslu Model Y – se svým kolegou Frankem Welschem. Pro nás je tohle auto referenční v mnoha směrech (ne ve všech!): uživatelské zkušenosti, aktualizacemi, jízdními funkcemi, výkonem, nabíjecí sítí, dojezdem.“ řekl Herbert Diess, šéf Volkswagenu.
CEO Volkswagenu ovšem odmítl spekulace, které se opět začaly objevovat kolem možné spolupráce automobilek Tesla a Volkswagen. „Aby bylo jasno: Řídili jsme ID.3 a měli spolu konverzaci – není v tom žádná dohoda/spolupráce, na které bychom pracovali.“ ujasnil Diess.
Někteří spekulovali už jen kvůli tomu, že se tímto způsobem sešli šéfové konkurenčních automobilek, což nebývá v automobilové branži běžné. Jiní už si možná představovali, že Tesla bude Volkswagenu dodávat baterie či software, což Musk sice v létě uvedl, že je jakýmkoliv podobným dohodám otevřen, ale zatím to nevypadá, že by na jeho hru některý z tradičních automobilových výrobců přistoupil. A kdo ví, možná je to celé vlastně jen marketing a způsob, jak si získat pozornost…