Herbert Diess je CEO Volkswagenu. Tato automobilka se v poslední době v elektromobilitě dost plácá a není tedy divu, že Diessovi nezbývá nic jiného, než obdiv ostatních.
TIP: Volkswagen bude u ID.3 poskytovat 8 let záruky na baterii
Abychom ale byli fér, tak Herbert Diess, na rozdíl od většiny ostatních lidí na podobných pozicí, alespoň začal věci říkat tak jak jsou. Přiznal problémy Volkswagenu s ID.3 a natvrdo řekl, že automobilce prostě chybějí lidé, kteří by byli schopni dát dohromady software pro tento vůz.
V nedávno uniklém interním emailu se Diess vyjádřil na adresu Tesly opět s respektem. Uznává, že Tesla díky softwaru nemá dnes na tomto poli konkurenci a schopnosti jejích asistenčních systémů jsou v tuhle chvíli naprosto bezprecedentní. Automobilka neustále sbírá data a software díky vylepšuje tak, že co 14 dní zákazníci dostanou nový update, který nezřídka přinese nějakou novinku.
Na druhou stranu je ale třeba vědět, že Tesla stále jede na dluh a žene ji víra investorů ve světlejší zítřky. A i přes technologickou převahu na softwarovém poli má automobilka problémy s kvalitou výroby, které už se podařilo odstranit i těm nejlevnějším značkám.
Diess chová k Muskovi respekt, ale platí i to na druhou stranu. Tihle dva se vzájemně uznávají, i když jsou z naprosto odlišně pojatých podniků.
zdroj: teslarati
Herbert Diess je CEO Volkswagenu. Tato automobilka se v poslední době v elektromobilitě dost plácá a není tedy divu, že Diessovi nezbývá nic jiného, než obdiv ostatních.
TIP: Volkswagen bude u ID.3 poskytovat 8 let záruky na baterii
Abychom ale byli fér, tak Herbert Diess, na rozdíl od většiny ostatních lidí na podobných pozicí, alespoň začal věci říkat tak jak jsou. Přiznal problémy Volkswagenu s ID.3 a natvrdo řekl, že automobilce prostě chybějí lidé, kteří by byli schopni dát dohromady software pro tento vůz.
V nedávno uniklém interním emailu se Diess vyjádřil na adresu Tesly opět s respektem. Uznává, že Tesla díky softwaru nemá dnes na tomto poli konkurenci a schopnosti jejích asistenčních systémů jsou v tuhle chvíli naprosto bezprecedentní. Automobilka neustále sbírá data a software díky vylepšuje tak, že co 14 dní zákazníci dostanou nový update, který nezřídka přinese nějakou novinku.
Na druhou stranu je ale třeba vědět, že Tesla stále jede na dluh a žene ji víra investorů ve světlejší zítřky. A i přes technologickou převahu na softwarovém poli má automobilka problémy s kvalitou výroby, které už se podařilo odstranit i těm nejlevnějším značkám.
Diess chová k Muskovi respekt, ale platí i to na druhou stranu. Tihle dva se vzájemně uznávají, i když jsou z naprosto odlišně pojatých podniků.
zdroj: teslarati