Sám se připojí k elektromobilu a začne ho nabíjet. Nabíjení díky připravovanému robotickému hadovi s nabíječkou má být maximálně jednoduché a pohodlné, aniž by řidič musel cokoliv dělat.
TIP: Spalovací auto způsobilo požár na nabíjecí stanici Tesly
V roce 2015 ukázala svoji představu Tesla a šlo opravdu o sci-fi, které vypadalo na roky vzdálené něčemu, co by v nejbližších letech mohlo začít fungovat v praxi.
Nicméně v roce 2018 přišla se svým řešením, které není jen pro elektromobily Tesly, ale vlastně pro všechny ostatní elektroauta s evropským nabíjecím konektorem CCS, také Technologická universita Graz v Rakousku ve spolupráci s některými partnerskými firmami. A přinesla již plně funkční prototyp.
Tentokrát tady máme rok 2019 a nizozemskou startupovou firmu ROCSYS. V jejím případě vidíme, že používá opět evropský standard pro nabíjení CCS a pro ilustraci zvolila Model 3 od Tesly. Řešení je to podstatně důmyslnější než to, se kterým jsme se setkali u konkurence před rokem. Ale těžko říct, kdy se něčeho podobného dočkáme i reálně na veřejných nabíjecích stanicích. Uvidíme, třeba se opět ozve i samotná Tesla, která údajně chystá Superchargery s možností automatického dobíjení. A co jiného, než něco podobného by to asi mohlo být?
Sám se připojí k elektromobilu a začne ho nabíjet. Nabíjení díky připravovanému robotickému hadovi s nabíječkou má být maximálně jednoduché a pohodlné, aniž by řidič musel cokoliv dělat.
TIP: Spalovací auto způsobilo požár na nabíjecí stanici Tesly
V roce 2015 ukázala svoji představu Tesla a šlo opravdu o sci-fi, které vypadalo na roky vzdálené něčemu, co by v nejbližších letech mohlo začít fungovat v praxi.
Nicméně v roce 2018 přišla se svým řešením, které není jen pro elektromobily Tesly, ale vlastně pro všechny ostatní elektroauta s evropským nabíjecím konektorem CCS, také Technologická universita Graz v Rakousku ve spolupráci s některými partnerskými firmami. A přinesla již plně funkční prototyp.
Tentokrát tady máme rok 2019 a nizozemskou startupovou firmu ROCSYS. V jejím případě vidíme, že používá opět evropský standard pro nabíjení CCS a pro ilustraci zvolila Model 3 od Tesly. Řešení je to podstatně důmyslnější než to, se kterým jsme se setkali u konkurence před rokem. Ale těžko říct, kdy se něčeho podobného dočkáme i reálně na veřejných nabíjecích stanicích. Uvidíme, třeba se opět ozve i samotná Tesla, která údajně chystá Superchargery s možností automatického dobíjení. A co jiného, než něco podobného by to asi mohlo být?