Užitkový vůz s malým nákladním prostorem dává jako elektromobil smysl. Populární Renault Kangoo se má jako elektromobil vyrábět už v příštím roce.
Výroba bude probíhat v Maubege, na severu Francie v závodě, do kterého bude Renault v příštích pěti letech mohutně investovat. V přepočtu zhruba 11,5 miliardy korun. Příští generace Renaultu Kangoo se samozřejmě bude vyrábět i se spalovacími motory, ale například pro rozvážku pošty po městě dává elektrická verze docela smysl.
Dojezd elektrické verze nebude nijak velký, ale 270 kilometrů dle NEDC cyklu by mělo třeba pro zmíněnou rozvážku pošty bohatě dostačovat. Designově je vidět určitá návaznost na současnou verzi. Mohutný nárazník zůstal zachován a líbí se nám hezká velký plocha zadních nakládacích dveří, které jsou asymetricky rozdělené. Bohužel, kamer namísto zpětných zrcátek se u produkční verze asi nedočkáme. Na konceptu ale vypadají parádně.
Zdroj: insideevs
Užitkový vůz s malým nákladním prostorem dává jako elektromobil smysl. Populární Renault Kangoo se má jako elektromobil vyrábět už v příštím roce.
Výroba bude probíhat v Maubege, na severu Francie v závodě, do kterého bude Renault v příštích pěti letech mohutně investovat. V přepočtu zhruba 11,5 miliardy korun. Příští generace Renaultu Kangoo se samozřejmě bude vyrábět i se spalovacími motory, ale například pro rozvážku pošty po městě dává elektrická verze docela smysl.
Dojezd elektrické verze nebude nijak velký, ale 270 kilometrů dle NEDC cyklu by mělo třeba pro zmíněnou rozvážku pošty bohatě dostačovat. Designově je vidět určitá návaznost na současnou verzi. Mohutný nárazník zůstal zachován a líbí se nám hezká velký plocha zadních nakládacích dveří, které jsou asymetricky rozdělené. Bohužel, kamer namísto zpětných zrcátek se u produkční verze asi nedočkáme. Na konceptu ale vypadají parádně.
Zdroj: insideevs