Renault šlape na plyn, respektive na akcelerátor. Vedení pozměňuje plán, který si stanovilo do roku 2030. Původně mělo být devět z deseti vozů vyrobených touto dobou plně elektrických, automobilka však odkrojila spalovacím motorům i těch posledních pár procent a my se tak můžeme do osmi let těšit na čistě elektrickou budoucnost Renaultu.
Podle webu Automotive News Europe se ředitel společnosti Renault, Luca de Meo, na mediální akci svěřil, že francouzská značka by měla být do roku 2030 100% elektrická. Ještě nedávno se mluvilo o poměru devět ku jedné, ale vzhledem k úspěchům, které Renault na poli elektromobility zaznamenává, není nejspíš na co čekat.
Vždyť v současnosti je francouzská automobilka v Evropě známá především kvůli enormní oblibě modelu Zoe a zatím výborně vypadajícímu Meganu E-Tech Electric, kterého se dočkáme již v březnu tohoto roku.
Nepřehlédněte: Elektrický Mégane bude tím nejlepším elektroautem, které kdy Renault vyrobil
Důležitý faktor je však infrastruktura a rychlost jejího vývoje. Pokud by vedení uvážilo, že síť nabíjecích stanic není tak hustá, aby mohl každý majitel bez větších problémů vůz kdykoliv dobít, bude i nadále pokračovat ve výrobě spalovacích motorů.
Na druhou stranu Evropská unie do roku 2035 plánuje zastavení prodejů všech nových automobilů se spalovacími motory, investice do infrastruktury jsou nevyhnutelné. Luca de Meo promluvil také o budoucnosti dceřiné automobilky Dacia, která podle jeho slov plánuje plnou elektrifikaci až o něco později.
Renault šlape na plyn, respektive na akcelerátor. Vedení pozměňuje plán, který si stanovilo do roku 2030. Původně mělo být devět z deseti vozů vyrobených touto dobou plně elektrických, automobilka však odkrojila spalovacím motorům i těch posledních pár procent a my se tak můžeme do osmi let těšit na čistě elektrickou budoucnost Renaultu.
Podle webu Automotive News Europe se ředitel společnosti Renault, Luca de Meo, na mediální akci svěřil, že francouzská značka by měla být do roku 2030 100% elektrická. Ještě nedávno se mluvilo o poměru devět ku jedné, ale vzhledem k úspěchům, které Renault na poli elektromobility zaznamenává, není nejspíš na co čekat.
Vždyť v současnosti je francouzská automobilka v Evropě známá především kvůli enormní oblibě modelu Zoe a zatím výborně vypadajícímu Meganu E-Tech Electric, kterého se dočkáme již v březnu tohoto roku.
Nepřehlédněte: Elektrický Mégane bude tím nejlepším elektroautem, které kdy Renault vyrobil
Důležitý faktor je však infrastruktura a rychlost jejího vývoje. Pokud by vedení uvážilo, že síť nabíjecích stanic není tak hustá, aby mohl každý majitel bez větších problémů vůz kdykoliv dobít, bude i nadále pokračovat ve výrobě spalovacích motorů.
Na druhou stranu Evropská unie do roku 2035 plánuje zastavení prodejů všech nových automobilů se spalovacími motory, investice do infrastruktury jsou nevyhnutelné. Luca de Meo promluvil také o budoucnosti dceřiné automobilky Dacia, která podle jeho slov plánuje plnou elektrifikaci až o něco později.