Na šanghajské motor show v roce 2019 byl odhalen nový koncept, který nesl jméno I.D. Roomzz, které bylo v podstatě jen o něco delší ID.4 se třetí řadou sedadel. Tento koncepční vůz byl jakýsi náhled na chystaný produkční vůz pod označením ID.6. Ten se teď kolegům z InsideEVs povedlo zachytit při testování.
TIP: Šéf Volkswagenu za volantem Modelu Y. Spekulace kolem spolupráce s Teslou však odmítl
Pokud se na tento zamaskovaný prototyp podíváme blíže, tak si můžeme všimnout, že Volkswagen ID.6 nevypadá nijak extra odlišně od jeho mladšího sourozence ID.4. Navíc oba modely budou stát na MEB platformě a budou tedy sdílet i baterie a hnací ústrojí. Největší předností elektromobilu ID.6 má být jeho velikost, díky které pojme až 7 lidí po třech řadách sedadel. Volkswagen ID.4 má pouze dvě řady sedadel.
Zatímco koncepční vůz ID. Roomzz měl speciální posuvné dveře, tak se zdá, že produkční verze bude mít klasické dveře. To je docela škoda. Volkswagen ID.6 je považován jako rival Tesly Model X. Ta je ovšem dost ikonická a to právě svými dveřmi, kterým se právem přezdívá Falcon Wings. Co se týče designu jako celku, tak se opravdu moc od menšího vozu ID.4 neliší. Vypadá zkrátka jako trochu delší verze tohoto vozu, protože to je přesně to, co vlastně je. Je dost možné, že se budou vozy nějak lišit, ale očekává se, že budou dost podobné.
Jelikož byla koncepční verze odhalena v Číně, tak je asi dost jasné, že Volkswagen míří hlavně na tamní trh. Dokonce se očekává, že zde bude elektromobil i vyráběn a to již v roce 2021 či 2022. Je dost možné, že po svém čínském debutu se elektrický vůz dostane i na evropský trh, ovšem je otázkou jak. Bude se z Číny dovážet, anebo bude výroba probíhat na vícero lokacích?
Co si o prototypu myslíte? Překvapil vás design? Zaujal vás tento vůz? Myslíte si, že se bude do Evropy z Číny dovážet, anebo bude vyráběn ve více továrnách po světě? Napište nám svůj odhad a názor na tento vůz do komentářů dole pod článkem.
zdroj: InsideEVs
Na šanghajské motor show v roce 2019 byl odhalen nový koncept, který nesl jméno I.D. Roomzz, které bylo v podstatě jen o něco delší ID.4 se třetí řadou sedadel. Tento koncepční vůz byl jakýsi náhled na chystaný produkční vůz pod označením ID.6. Ten se teď kolegům z InsideEVs povedlo zachytit při testování.
TIP: Šéf Volkswagenu za volantem Modelu Y. Spekulace kolem spolupráce s Teslou však odmítl
Pokud se na tento zamaskovaný prototyp podíváme blíže, tak si můžeme všimnout, že Volkswagen ID.6 nevypadá nijak extra odlišně od jeho mladšího sourozence ID.4. Navíc oba modely budou stát na MEB platformě a budou tedy sdílet i baterie a hnací ústrojí. Největší předností elektromobilu ID.6 má být jeho velikost, díky které pojme až 7 lidí po třech řadách sedadel. Volkswagen ID.4 má pouze dvě řady sedadel.
Zatímco koncepční vůz ID. Roomzz měl speciální posuvné dveře, tak se zdá, že produkční verze bude mít klasické dveře. To je docela škoda. Volkswagen ID.6 je považován jako rival Tesly Model X. Ta je ovšem dost ikonická a to právě svými dveřmi, kterým se právem přezdívá Falcon Wings. Co se týče designu jako celku, tak se opravdu moc od menšího vozu ID.4 neliší. Vypadá zkrátka jako trochu delší verze tohoto vozu, protože to je přesně to, co vlastně je. Je dost možné, že se budou vozy nějak lišit, ale očekává se, že budou dost podobné.
Jelikož byla koncepční verze odhalena v Číně, tak je asi dost jasné, že Volkswagen míří hlavně na tamní trh. Dokonce se očekává, že zde bude elektromobil i vyráběn a to již v roce 2021 či 2022. Je dost možné, že po svém čínském debutu se elektrický vůz dostane i na evropský trh, ovšem je otázkou jak. Bude se z Číny dovážet, anebo bude výroba probíhat na vícero lokacích?
Co si o prototypu myslíte? Překvapil vás design? Zaujal vás tento vůz? Myslíte si, že se bude do Evropy z Číny dovážet, anebo bude vyráběn ve více továrnách po světě? Napište nám svůj odhad a názor na tento vůz do komentářů dole pod článkem.
zdroj: InsideEVs