Automobilka Tesla podniká kroky k odstranění největší obavy potenciálních zájemců o elektromobily, pro kterou se vžil název „range anxiety“ či „úzkost z dojezdu.“
Tip: Jak je možné, že Tesla ujela přes 1 000 km na jedno nabití?
Předpověď aktuálního dojezdu je nyní ještě přesnější, neboť se do jejích výpočtů zahrnují i další faktory, jako teplota či převýšení.
Tesla v prosinci aktualizovala uživatelský manuál svého Modelu S, a to konkrétně sekci týkající se „předpovědí energetického využití“:
„Tento výpočet je odhadem založeným na stylu řízení (předvídaná rychlost atd.) a faktorech prostředí (změny nadmořské výšky, počasí atd.).“
Tento výpočet umí předpovědět úroveň nabití vaší Tesly v cíli a případně navrhnout místa, na kterých můžete svůj elektromobil zastavit a nabít.
Portál Electrek se Tesly na změnu dotázal a dostal odpověď, že okolní teplota byla k výpočtu dojezdu využívána vždy, ale nyní firma předpovídá také změny teploty na plánované trase na základě nadmořské výšky.
Data o „počasí“ tedy nejsou správným vyjádřením pro celé řešení, a tak chce Tesla tohle slovo nahradit „teplotou.“
Zdroj: Electrek
Automobilka Tesla podniká kroky k odstranění největší obavy potenciálních zájemců o elektromobily, pro kterou se vžil název „range anxiety“ či „úzkost z dojezdu.“
Tip: Jak je možné, že Tesla ujela přes 1 000 km na jedno nabití?
Předpověď aktuálního dojezdu je nyní ještě přesnější, neboť se do jejích výpočtů zahrnují i další faktory, jako teplota či převýšení.
Tesla v prosinci aktualizovala uživatelský manuál svého Modelu S, a to konkrétně sekci týkající se „předpovědí energetického využití“:
„Tento výpočet je odhadem založeným na stylu řízení (předvídaná rychlost atd.) a faktorech prostředí (změny nadmořské výšky, počasí atd.).“
Tento výpočet umí předpovědět úroveň nabití vaší Tesly v cíli a případně navrhnout místa, na kterých můžete svůj elektromobil zastavit a nabít.
Portál Electrek se Tesly na změnu dotázal a dostal odpověď, že okolní teplota byla k výpočtu dojezdu využívána vždy, ale nyní firma předpovídá také změny teploty na plánované trase na základě nadmořské výšky.
Data o „počasí“ tedy nejsou správným vyjádřením pro celé řešení, a tak chce Tesla tohle slovo nahradit „teplotou.“
Zdroj: Electrek