Předpověď dojezdu je u Tesly zase o něco sofistikovanější

Automobilka Tesla podniká kroky k odstranění největší obavy potenciálních zájemců o elektromobily, pro kterou se vžil název „range anxiety“ či „úzkost z dojezdu.“

Tip: Jak je možné, že Tesla ujela přes 1 000 km na jedno nabití?

Předpověď aktuálního dojezdu je nyní ještě přesnější, neboť se do jejích výpočtů zahrnují i další faktory, jako teplota či převýšení.

Tesla v prosinci aktualizovala uživatelský manuál svého Modelu S, a to konkrétně sekci týkající se „předpovědí energetického využití“:

„Tento výpočet je odhadem založeným na stylu řízení (předvídaná rychlost atd.) a faktorech prostředí (změny nadmořské výšky, počasí atd.).“

Tento výpočet umí předpovědět úroveň nabití vaší Tesly v cíli a případně navrhnout místa, na kterých můžete svůj elektromobil zastavit a nabít.

Portál Electrek se Tesly na změnu dotázal a dostal odpověď, že okolní teplota byla k výpočtu dojezdu využívána vždy, ale nyní firma předpovídá také změny teploty na plánované trase na základě nadmořské výšky.

Data o „počasí“ tedy nejsou správným vyjádřením pro celé řešení, a tak chce Tesla tohle slovo nahradit „teplotou.“

Zdroj: Electrek

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Předpověď dojezdu je u Tesly zase o něco sofistikovanější

Automobilka Tesla podniká kroky k odstranění největší obavy potenciálních zájemců o elektromobily, pro kterou se vžil název „range anxiety“ či „úzkost z dojezdu.“

Tip: Jak je možné, že Tesla ujela přes 1 000 km na jedno nabití?

Předpověď aktuálního dojezdu je nyní ještě přesnější, neboť se do jejích výpočtů zahrnují i další faktory, jako teplota či převýšení.

Tesla v prosinci aktualizovala uživatelský manuál svého Modelu S, a to konkrétně sekci týkající se „předpovědí energetického využití“:

„Tento výpočet je odhadem založeným na stylu řízení (předvídaná rychlost atd.) a faktorech prostředí (změny nadmořské výšky, počasí atd.).“

Tento výpočet umí předpovědět úroveň nabití vaší Tesly v cíli a případně navrhnout místa, na kterých můžete svůj elektromobil zastavit a nabít.

Portál Electrek se Tesly na změnu dotázal a dostal odpověď, že okolní teplota byla k výpočtu dojezdu využívána vždy, ale nyní firma předpovídá také změny teploty na plánované trase na základě nadmořské výšky.

Data o „počasí“ tedy nejsou správným vyjádřením pro celé řešení, a tak chce Tesla tohle slovo nahradit „teplotou.“

Zdroj: Electrek

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."