Německá automobilka, jejíž vozy jsou proslulé svojí spolehlivostí, udělala s Macanem pořádný úspěch. V současné době je to její nejprodávanější automobil.
Není tedy divu, že včera Porsche oznámilo, že toto populární SUV bude v příští verzi plně elektrické. Novinka by měla přijít někdy začátkem příští dekády (dle slov zástupců automobilky).
O elektrickém Macanu zatím nejsou známy žádné detaily. Měl by ale sdílet stejný nabíjecí systém, jaký dostane Taycan a Cross Turismo, což jsou další dva elektrické modely, které přibudou do portfolia automobilky. To znamená, že zákazníci mohou na kompatibilních nabíječkách očekávat dobití na dalších zhruba 400 kilometrů jízdy, během 15 minut.
Firma zároveň uvedla, že: “příští generace Porsche Macan bude plně elektrická.” Což by mělo teoreticky znamenat, že příští generace už nedostane spalovací motor. To by byl skutečně odvážný krok ze strany Porsche, s přihlédnutím k faktu, že Macanů se v roce 2018 prodalo 90 000 tisíc.
Zdroj: theverge
Německá automobilka, jejíž vozy jsou proslulé svojí spolehlivostí, udělala s Macanem pořádný úspěch. V současné době je to její nejprodávanější automobil.
Tip: Porsche bude vyrábět 20 000 Taycanů ročně
Není tedy divu, že včera Porsche oznámilo, že toto populární SUV bude v příští verzi plně elektrické. Novinka by měla přijít někdy začátkem příští dekády (dle slov zástupců automobilky).
O elektrickém Macanu zatím nejsou známy žádné detaily. Měl by ale sdílet stejný nabíjecí systém, jaký dostane Taycan a Cross Turismo, což jsou další dva elektrické modely, které přibudou do portfolia automobilky. To znamená, že zákazníci mohou na kompatibilních nabíječkách očekávat dobití na dalších zhruba 400 kilometrů jízdy, během 15 minut.
Firma zároveň uvedla, že: “příští generace Porsche Macan bude plně elektrická.” Což by mělo teoreticky znamenat, že příští generace už nedostane spalovací motor. To by byl skutečně odvážný krok ze strany Porsche, s přihlédnutím k faktu, že Macanů se v roce 2018 prodalo 90 000 tisíc.
Zdroj: theverge