Zřejmě vysoký zájem ze strany zákazníků i médií byl důvodem, proč se mluvilo o možném navýšení výrobní kapacity pro Porsche Taycan.
Ze 20 000 tisíc tak najednou měl být dvojnásobek, tedy 40 000 kusů, které by ročně sjely z výrobní linky. Porsche včera oznámilo, že na základě ohlasů raději bude opatrnější a nic takového se minimálně v prvním roce výroby dít nebude.
Ono by to totiž Porsche nemělo tak jednoduché a muselo by ukrojit onu výrobní kapacitu z výroby populárního modelu 911. Pro tak konzervativní firmu, jako je Porsche, je elektromobil tak trochu skok do neznáma, takže není divu, že vsadilo spíše na prověřené “koně” a nechce zbytečně riskovat.
Zdroj: electrek
Zřejmě vysoký zájem ze strany zákazníků i médií byl důvodem, proč se mluvilo o možném navýšení výrobní kapacity pro Porsche Taycan.
Tip: Porsche Taycan vyfoceno při testování v Norsku
Ze 20 000 tisíc tak najednou měl být dvojnásobek, tedy 40 000 kusů, které by ročně sjely z výrobní linky. Porsche včera oznámilo, že na základě ohlasů raději bude opatrnější a nic takového se minimálně v prvním roce výroby dít nebude.
Ono by to totiž Porsche nemělo tak jednoduché a muselo by ukrojit onu výrobní kapacitu z výroby populárního modelu 911. Pro tak konzervativní firmu, jako je Porsche, je elektromobil tak trochu skok do neznáma, takže není divu, že vsadilo spíše na prověřené “koně” a nechce zbytečně riskovat.
Zdroj: electrek