Tesla není známa pouze výrobou elektrických automobilů. Tato skvělá vozidla ve srovnání s ostatními vynikají ve všech důležitých perspektivách, jako je manipulace, bezpečnost, energetická účinnost a výkon. Je také všeobecně známo, že za reklamu neutrácí ani cent.
S legií fanoušků, kteří sdělují svým přátelům, jak dobré si myslí, že jsou automobily Tesla, společnost necítí, že je to nutné. Někteří fanoušci dokonce zdarma vytvářejí působivé reklamy pro společnost, jako je video vytvořené Vivien Hantusch. Německé návrhářka je na Twitteru velmi aktivní. Má docela dost sledujících a je nadšený fanoušek Tesly. Však toto video nejdříve umístila na svůj Twitter 21. září minulého roku:
https://twitter.com/flcnhvy/status/1175183812780789760
Video nám opět pomáhá zapamatovat si některé velmi důležité aspekty Modelu 3. Při použití údajů NHTSA Tesla správně tvrdila, že to bylo nejbezpečnější auto, jaké kdy vládní agentura testovala, i když NHTSA trvá na tom, že to nikdy neřekla. Video také ukazuje, že vozidla Tesly jsou méně zapojeny do havárií, ať už se zapnutým autopilotem nebo bez něj. Kromě působivých výsledků nárazových testů od NHTSA, Euro NCAP a IIHS používá tento text ze zprávy Q2 Tesla Safety Report:
„Ve 2. čtvrtletí jsme zaznamenali jednu nehodu na každých 5,26 milionu najetých kilometrů, při kterých řidiči zapli programu Autopilot. Pro ty, kteří jezdí bez Autopilota, ale s našimi aktivními bezpečnostními prvky, jsme zaznamenali jednu nehodu na každých 3,52 milionu najetých kilometrů. Pro ty, kteří jezdí bez Autopilota a bez našich aktivních bezpečnostních prvků, jsme zaznamenali jednu nehodu na každých 2,26 milionu najetých kilometrů. Pro srovnání, nejnovější údaje NHTSA ukazují, že ve Spojených státech amerických dochází k automobilové nehodě každých 800 000 kilometrů. “
Zdroj: insideevs
Tesla není známa pouze výrobou elektrických automobilů. Tato skvělá vozidla ve srovnání s ostatními vynikají ve všech důležitých perspektivách, jako je manipulace, bezpečnost, energetická účinnost a výkon. Je také všeobecně známo, že za reklamu neutrácí ani cent.
S legií fanoušků, kteří sdělují svým přátelům, jak dobré si myslí, že jsou automobily Tesla, společnost necítí, že je to nutné. Někteří fanoušci dokonce zdarma vytvářejí působivé reklamy pro společnost, jako je video vytvořené Vivien Hantusch. Německé návrhářka je na Twitteru velmi aktivní. Má docela dost sledujících a je nadšený fanoušek Tesly. Však toto video nejdříve umístila na svůj Twitter 21. září minulého roku:
Video nám opět pomáhá zapamatovat si některé velmi důležité aspekty Modelu 3. Při použití údajů NHTSA Tesla správně tvrdila, že to bylo nejbezpečnější auto, jaké kdy vládní agentura testovala, i když NHTSA trvá na tom, že to nikdy neřekla. Video také ukazuje, že vozidla Tesly jsou méně zapojeny do havárií, ať už se zapnutým autopilotem nebo bez něj. Kromě působivých výsledků nárazových testů od NHTSA, Euro NCAP a IIHS používá tento text ze zprávy Q2 Tesla Safety Report:
„Ve 2. čtvrtletí jsme zaznamenali jednu nehodu na každých 5,26 milionu najetých kilometrů, při kterých řidiči zapli programu Autopilot. Pro ty, kteří jezdí bez Autopilota, ale s našimi aktivními bezpečnostními prvky, jsme zaznamenali jednu nehodu na každých 3,52 milionu najetých kilometrů. Pro ty, kteří jezdí bez Autopilota a bez našich aktivních bezpečnostních prvků, jsme zaznamenali jednu nehodu na každých 2,26 milionu najetých kilometrů. Pro srovnání, nejnovější údaje NHTSA ukazují, že ve Spojených státech amerických dochází k automobilové nehodě každých 800 000 kilometrů. “
Zdroj: insideevs