Mazda MX5 je malé, ale hbité autíčko. Na kanálu Zero EV ukazují, jak ho lze proměnit na elektromobil.
TIP: Mazda říká, že elektromobily s větší baterií mají vyšší emise CO2 než diesely. Je to ale pravda?
Ona by tedy tahle Mazda vyžadovala servisní zásah i bez toho, protože už ji začala požírat rez. Kromě konverze na elektropohon tak proběhla i taková menší renovace. Osazený elektromotor pak není nějaký extrémní trhač asfaltu. Na druhou stranu lehkému autu 88 kW a 220 Nm bohatě stačí.
Baterie od LG Chem se skládá z deseti modulů po 2,6 kWh, celková kapacita je tedy 26 kWh. Akumulátor je ukrytý vpředu a je vodou chlazený. Převodový poměr je 1,8:1. Nutno podotknout, že se nejedná o žádnou “garážovou” přestavbu, ale borci ze Zero EV si s celým projektem dost vyhráli a dopředu ho promysleli. Došlo i na detailní model v CADu, kde jsou vidět i některé zajímavé detaily.
zdroj: Zero EV
Mazda MX5 je malé, ale hbité autíčko. Na kanálu Zero EV ukazují, jak ho lze proměnit na elektromobil.
TIP: Mazda říká, že elektromobily s větší baterií mají vyšší emise CO2 než diesely. Je to ale pravda?
Ona by tedy tahle Mazda vyžadovala servisní zásah i bez toho, protože už ji začala požírat rez. Kromě konverze na elektropohon tak proběhla i taková menší renovace. Osazený elektromotor pak není nějaký extrémní trhač asfaltu. Na druhou stranu lehkému autu 88 kW a 220 Nm bohatě stačí.
Baterie od LG Chem se skládá z deseti modulů po 2,6 kWh, celková kapacita je tedy 26 kWh. Akumulátor je ukrytý vpředu a je vodou chlazený. Převodový poměr je 1,8:1. Nutno podotknout, že se nejedná o žádnou “garážovou” přestavbu, ale borci ze Zero EV si s celým projektem dost vyhráli a dopředu ho promysleli. Došlo i na detailní model v CADu, kde jsou vidět i některé zajímavé detaily.
zdroj: Zero EV