Elon Musk, šéf Tesly, vypustil na veřejnost zajímavý graf, který ukazuje, jaký má dopad pandemie nového druhu koronaviru na nabíjení na stanicích Supercharger a na jejich celkovou využívanost.
TIP: Poblíž Superchargeru vyrostla záhadná věž. Nikdo netušil, o co se jedná
S příchodem různých nařízení, které omezovaly cestování a obecně volný pohyb, došlo k poklesu používání benzinových pump. Jak to bylo s elektromobily a jejich nabíječkami? Elon Musk na svém Twitteru sdílel graf, na kterém lze vidět, jak kvůli koronaviru poklesla užívanost nabíjecích stanic Tesly, Superchargerů. Na grafu je zvlášť vyznačena Čína,
Na grafu jde krásně vidět, jak v Číně (šedá křivka) koncem ledna začala klesat užívanost nabíječek. Křivka se poté v únoru opět začala pohybovat směrem nahoru, což značí, že se užívání Superchargerů vrátilo k normálu. Je zajímavé, že v dubnu přišla do Číny druhá vlna, která vytvořila na grafu další zub, ovšem tentokrát nebyl pokles tak velký.
Pokud bychom chtěli poptávku po nabíječkách v Číně srovnávat s Evropou (černá křivka) a Severní Amerikou (červená křivka), tak si můžeme všimnout, že zde došlo k prvnímu propadu asi o měsíc později. Tenhle propad dosahoval podobně velkých rozměrů jako ten v Číně, ale na rozdíl od toho čínského se situace vrací k normálu pomaleji. Za pomalejším návratem k normálu by mohl být fakt, že v Evropě a Severní Americe dochází k uvolnění opatření pomaleji. Hodně zajímavé je to, že v oblasti Asijského Pacifiku (žlutá křivka), který je zde brán bez Číny, nedošlo k nějakému výraznému propadu, ale křivka naopak dál roste, dokonce trhá rekordy.
K závěru je asi ještě dobré poznamenat, že pro většinu majitelů Tesel není nabíjení na Superchargerech primárním zdrojem šťávy pro jejich vozy. Většina využívá nabíjení doma a rychlonabíjecí stanice využívá pouze, když jede například na výlet.
zdroj: Electrek
Elon Musk, šéf Tesly, vypustil na veřejnost zajímavý graf, který ukazuje, jaký má dopad pandemie nového druhu koronaviru na nabíjení na stanicích Supercharger a na jejich celkovou využívanost.
TIP: Poblíž Superchargeru vyrostla záhadná věž. Nikdo netušil, o co se jedná
S příchodem různých nařízení, které omezovaly cestování a obecně volný pohyb, došlo k poklesu používání benzinových pump. Jak to bylo s elektromobily a jejich nabíječkami? Elon Musk na svém Twitteru sdílel graf, na kterém lze vidět, jak kvůli koronaviru poklesla užívanost nabíjecích stanic Tesly, Superchargerů. Na grafu je zvlášť vyznačena Čína,
Na grafu jde krásně vidět, jak v Číně (šedá křivka) koncem ledna začala klesat užívanost nabíječek. Křivka se poté v únoru opět začala pohybovat směrem nahoru, což značí, že se užívání Superchargerů vrátilo k normálu. Je zajímavé, že v dubnu přišla do Číny druhá vlna, která vytvořila na grafu další zub, ovšem tentokrát nebyl pokles tak velký.
Pokud bychom chtěli poptávku po nabíječkách v Číně srovnávat s Evropou (černá křivka) a Severní Amerikou (červená křivka), tak si můžeme všimnout, že zde došlo k prvnímu propadu asi o měsíc později. Tenhle propad dosahoval podobně velkých rozměrů jako ten v Číně, ale na rozdíl od toho čínského se situace vrací k normálu pomaleji. Za pomalejším návratem k normálu by mohl být fakt, že v Evropě a Severní Americe dochází k uvolnění opatření pomaleji. Hodně zajímavé je to, že v oblasti Asijského Pacifiku (žlutá křivka), který je zde brán bez Číny, nedošlo k nějakému výraznému propadu, ale křivka naopak dál roste, dokonce trhá rekordy.
K závěru je asi ještě dobré poznamenat, že pro většinu majitelů Tesel není nabíjení na Superchargerech primárním zdrojem šťávy pro jejich vozy. Většina využívá nabíjení doma a rychlonabíjecí stanice využívá pouze, když jede například na výlet.
zdroj: Electrek