Pike Research vydala další studii, ve které se zaměřila na trh s bateriemi do elektromobilů. Podle tohoto výzkumu se trh rozroste z dnešních 1,6 miliardy dolarů až na 22 miliard, a to do 8 let, do roku 2020.
Vize elektrických vozů nabývá na síle a výrobci světových značek se stále více snaží o vývoj a zlepšování těchto automobilů – tedy těch, které jsou poháněny elektrikou. Přesun od nikl-metal-hydridové (NiMH) baterie na lithium-iontové (Li-ion) je toho důkazem.
Technologie se neustále vylepšují a lídři ve výrobě těchto baterií budují nové továrny s využitím nejnovějších poznatků a inovací a využívají nových postupů, včetně větší automatizace. To jsou hlavní důvody Pike Research pro tvrzení, že tento trh tak mnohonásobně vzroste.
Samozřejmě, trh těchto baterií bude primárně tažen růstem trhu s elektromobily – o těch ostatně také Pike Research vydala zprávu, kterou si můžete u nás přečíst. V elektromobilech se nyní používají baterie s výkonem od 16 až do 85 kWh. V hybridních vozidlech se pak používají pochopitelně méně výkonné, v uvozovkách “jen” 4-16 kWh.
Dále se v této studii můžeme dozvědět předpověď, že světovým lídrem na tomto trhu bude do roku 2015 Japonsko. Celkově, Asie bude mít v tomto ohledu největší zastoupení. A to hlavně protože americký trh lithium-iontových baterií je stále úplně na začátku svého vývoje. Na druhou stranu Pike předpokládá, že americká vláda se bude nadále snažit všemožně podporovat průmysl s elektromobily, aby dosáhla cíle, který si stanovila, což je podíl 40% na tomto trhu právě do roku 2015. Tak uvidíme.
via: electriccarsreport.com
Pike Research vydala další studii, ve které se zaměřila na trh s bateriemi do elektromobilů. Podle tohoto výzkumu se trh rozroste z dnešních 1,6 miliardy dolarů až na 22 miliard, a to do 8 let, do roku 2020.
Vize elektrických vozů nabývá na síle a výrobci světových značek se stále více snaží o vývoj a zlepšování těchto automobilů – tedy těch, které jsou poháněny elektrikou. Přesun od nikl-metal-hydridové (NiMH) baterie na lithium-iontové (Li-ion) je toho důkazem.
Technologie se neustále vylepšují a lídři ve výrobě těchto baterií budují nové továrny s využitím nejnovějších poznatků a inovací a využívají nových postupů, včetně větší automatizace. To jsou hlavní důvody Pike Research pro tvrzení, že tento trh tak mnohonásobně vzroste.
Samozřejmě, trh těchto baterií bude primárně tažen růstem trhu s elektromobily – o těch ostatně také Pike Research vydala zprávu, kterou si můžete u nás přečíst. V elektromobilech se nyní používají baterie s výkonem od 16 až do 85 kWh. V hybridních vozidlech se pak používají pochopitelně méně výkonné, v uvozovkách “jen” 4-16 kWh.
Dále se v této studii můžeme dozvědět předpověď, že světovým lídrem na tomto trhu bude do roku 2015 Japonsko. Celkově, Asie bude mít v tomto ohledu největší zastoupení. A to hlavně protože americký trh lithium-iontových baterií je stále úplně na začátku svého vývoje. Na druhou stranu Pike předpokládá, že americká vláda se bude nadále snažit všemožně podporovat průmysl s elektromobily, aby dosáhla cíle, který si stanovila, což je podíl 40% na tomto trhu právě do roku 2015. Tak uvidíme.
via: electriccarsreport.com