Panasonic plánuje téměř zdvojnásobit produkci baterií v Číně

Pokud jde o elektromobily a jejich produkci, jasně vede Čína. A Panasonic tam nyní plánuje téměř zdvojnásobit výrobu baterií pro své elektromobily a získat tak konkurenční výhodu na rostoucím trhu.

Podle nové zprávy japonské agentury Nikkei plánuje Panasonic utratit „stovky milionů dolarů“ za vybudování dvou nových výrobních linek ve své čínské továrně na bateriové články.

Citujeme: „Panasonic se sídlem v Ósace, jehož současná výstupní kapacita baterií v Číně se odhaduje na téměř 5 GWh, si zajistil pozemky pro dvě další budovy vedle současných dvou ve svém průmyslovém areálu v Ta-lienu, v provincii Liao-ning. Zváží i přidání dalších kapacit, pokud to bude třeba pro naplnění rostoucích objednávek.“

Dvojice nových linek by měla vést až k 80procentnímu nárůstu výrobní kapacity.

Když společnost počátkem tohoto roku továrnu otevírala, uvedla, že do ní vloží okolo 400 milionů dolarů.

V továrně Panasonic vyrábí lithio-ionové baterie „prismatického typu,“ které jsou mimo Teslu v segmentu elektromobilového průmyslu nejpopulárnější.

Většina výrobců elektromobilů využívá baterie obdélníkového tvaru, ale Tesla se trochu vymyká, neboť je průkopníkem baterií válcovitých, které jsou primárně určeny pro notebooky. Společnost s tímto typem baterií započala u modelu Tesla Roadster v roce 2008 a používá ho dodnes.

Tyhle články pro Teslu vyráběl taktéž Panasonic, a to jak v Japonsku, tak v továrně Tesla Gigafactory 1 v americké Nevadě.

Zdroj: Electrek

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Panasonic plánuje téměř zdvojnásobit produkci baterií v Číně

Pokud jde o elektromobily a jejich produkci, jasně vede Čína. A Panasonic tam nyní plánuje téměř zdvojnásobit výrobu baterií pro své elektromobily a získat tak konkurenční výhodu na rostoucím trhu.

Podle nové zprávy japonské agentury Nikkei plánuje Panasonic utratit „stovky milionů dolarů“ za vybudování dvou nových výrobních linek ve své čínské továrně na bateriové články.

Citujeme: „Panasonic se sídlem v Ósace, jehož současná výstupní kapacita baterií v Číně se odhaduje na téměř 5 GWh, si zajistil pozemky pro dvě další budovy vedle současných dvou ve svém průmyslovém areálu v Ta-lienu, v provincii Liao-ning. Zváží i přidání dalších kapacit, pokud to bude třeba pro naplnění rostoucích objednávek.“

Dvojice nových linek by měla vést až k 80procentnímu nárůstu výrobní kapacity.

Když společnost počátkem tohoto roku továrnu otevírala, uvedla, že do ní vloží okolo 400 milionů dolarů.

V továrně Panasonic vyrábí lithio-ionové baterie „prismatického typu,“ které jsou mimo Teslu v segmentu elektromobilového průmyslu nejpopulárnější.

Většina výrobců elektromobilů využívá baterie obdélníkového tvaru, ale Tesla se trochu vymyká, neboť je průkopníkem baterií válcovitých, které jsou primárně určeny pro notebooky. Společnost s tímto typem baterií započala u modelu Tesla Roadster v roce 2008 a používá ho dodnes.

Tyhle články pro Teslu vyráběl taktéž Panasonic, a to jak v Japonsku, tak v továrně Tesla Gigafactory 1 v americké Nevadě.

Zdroj: Electrek

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."