Známý výrobce vozů, který spadá pod Nissan, se rozhodl, že nadobro skončí s koncepcí, která je zatím stále nejrozšířenější – pohonem pouze pomocí spalovacího motoru.
100 % portfolia značky Infinity by tak za 6 let měly tvořit pouze hybridy nebo elektromobily. Ještě rok nazpět byly plány jiné a v roce 2025 měla být “elektrifikována” pouze polovina všech prodaných aut značky. Pokud vše půjde podle plánu, mělo by první takové vozidlo sjet z výrobní linky v roce 2021. V dalších letech lze potom logicky očekávat příchod nových a nových modelů.
Značka tím míří na mladší klientelu a podle průzkumů by mileniálové měli v příštích deseti letech tvořit cca 40 % klientely automobilky. Krásným náhledem do budoucnosti Infinity je koncept modelu QX Inspiration. Ten má dva elektromotory, které pohánějí jak přední, tak zadní kola. Zatím nejsou známy žádné bližší specifikace, ale hovoří se o velice slušném dojezdu a možná i autonomním řízení.
Zdroj: electrive
Známý výrobce vozů, který spadá pod Nissan, se rozhodl, že nadobro skončí s koncepcí, která je zatím stále nejrozšířenější – pohonem pouze pomocí spalovacího motoru.
100 % portfolia značky Infinity by tak za 6 let měly tvořit pouze hybridy nebo elektromobily. Ještě rok nazpět byly plány jiné a v roce 2025 měla být “elektrifikována” pouze polovina všech prodaných aut značky. Pokud vše půjde podle plánu, mělo by první takové vozidlo sjet z výrobní linky v roce 2021. V dalších letech lze potom logicky očekávat příchod nových a nových modelů.
Značka tím míří na mladší klientelu a podle průzkumů by mileniálové měli v příštích deseti letech tvořit cca 40 % klientely automobilky. Krásným náhledem do budoucnosti Infinity je koncept modelu QX Inspiration. Ten má dva elektromotory, které pohánějí jak přední, tak zadní kola. Zatím nejsou známy žádné bližší specifikace, ale hovoří se o velice slušném dojezdu a možná i autonomním řízení.
Zdroj: electrive