Elektromobily Tesla možná nejsou nejlevnější, ale patří mezi nejprodávanější auta na světě (Model Y je absolutně nejprodávanějším autem v roce 2023 – pozn. redakce). S novou, upravenou dvoumístnou verzí (namísto klasické pěti, či sedmi- místné verze) získají zákazníci z řad především firemní klientely jednak větší úložný prostor, aniž by bylo potřeba skládat zadní řadu sedadel, ale také ušetří.
Dvoumístná Tesla Model Y vypadá zvenku naprosto totožně, takže design ani nějaké detaily v karoserii jako takové se nezměnily. Jediným rozdílem je opravdu jen odebrání zadní řady sedadel, čímž vznikl větší úložný prostor s kapacitou 2 158 litrů.
Dle normovaného testu dojezdu má tato upravená „firemní“ verze Modelu Y dokonce o 30 kilometrů delší dojezd, než má původní verze se všemi sedadly. Možná to nezní, jako velký rozdíl v dojezdu, ale díky tomuto navýšení se dostaneme už na dojezd 565 kilometrů.
Čtěte také: Tesla nelení. Její inženýři pracují na novém způsobu odemykání aut
Nový Model Y se bude zatím prodávat ve Francii a dalším důvodem, proč bude ideální koupí pro firmy, je ten, že dvousedadlová a trojsedadlová vozidla pro komerční využití jsou osvobozena od daně TVA. Ta je ve Francii 20 %, takže firmy můžou ušetřit opravdu hodně.
Cena zatím není známá. Všichni zájemci, co si chtějí pořídit nový Model Y, musí kontaktovat přímo Teslu. Navíc v plánu je zatím pouze prodej ve Francii, o dalším rozšíření do jiných zemí Tesla neinformovala. Všichni zájemci, kteří novou Teslu chtějí vidět, můžou navštívit jakýkoliv Tesla obchod ve Francii, jak informuje web Electrek.
Elektromobily Tesla možná nejsou nejlevnější, ale patří mezi nejprodávanější auta na světě (Model Y je absolutně nejprodávanějším autem v roce 2023 – pozn. redakce). S novou, upravenou dvoumístnou verzí (namísto klasické pěti, či sedmi- místné verze) získají zákazníci z řad především firemní klientely jednak větší úložný prostor, aniž by bylo potřeba skládat zadní řadu sedadel, ale také ušetří.
Dvoumístná Tesla Model Y vypadá zvenku naprosto totožně, takže design ani nějaké detaily v karoserii jako takové se nezměnily. Jediným rozdílem je opravdu jen odebrání zadní řady sedadel, čímž vznikl větší úložný prostor s kapacitou 2 158 litrů.
Dle normovaného testu dojezdu má tato upravená „firemní“ verze Modelu Y dokonce o 30 kilometrů delší dojezd, než má původní verze se všemi sedadly. Možná to nezní, jako velký rozdíl v dojezdu, ale díky tomuto navýšení se dostaneme už na dojezd 565 kilometrů.
Čtěte také: Tesla nelení. Její inženýři pracují na novém způsobu odemykání aut
Nový Model Y se bude zatím prodávat ve Francii a dalším důvodem, proč bude ideální koupí pro firmy, je ten, že dvousedadlová a trojsedadlová vozidla pro komerční využití jsou osvobozena od daně TVA. Ta je ve Francii 20 %, takže firmy můžou ušetřit opravdu hodně.
Cena zatím není známá. Všichni zájemci, co si chtějí pořídit nový Model Y, musí kontaktovat přímo Teslu. Navíc v plánu je zatím pouze prodej ve Francii, o dalším rozšíření do jiných zemí Tesla neinformovala. Všichni zájemci, kteří novou Teslu chtějí vidět, můžou navštívit jakýkoliv Tesla obchod ve Francii, jak informuje web Electrek.