Koncern před blížícím se autosalonem v Ženevě odhalil nový plug-in hybridní Volkswagen Golf GTE, který připojíte do zásuvky.
Rozhovor: Volkswagen vidí budoucnost v elektromobilitě, protože není nic lepšího
Nový Golf GTE (2020) pod kapotou kombinuje spalovací motor (čtyřválec TSI o výkonu 110 kW) s elektromotorem (s výkonem 85 kW) a 6stupňovou převodovku DSG. O dojezd až 60 km v režimu čistě na elektřinu se postarají vylepšené Li-Ion baterie s kapacitou 13 kWh.
Mezigeneračně došlo k prodloužení dojezdu zejména díky vylepšení aerodynamiky a o 50 % vyšší kapacity sady akumulátorů. Jezdit bezemisně čistě jako elektromobil lze až rychlostí 130 km/h. Pokud jde o výkon, tak GTE disponuje celkovým výkonem 180 kW a maximálním točivým momentem 400 Nm.
Další podrobnosti se zřejmě dozvíme již příští týden na autosalonu v Ženevě. Zajímat nás bude samozřejmě hlavně cena a dostupnost.
Koncern před blížícím se autosalonem v Ženevě odhalil nový plug-in hybridní Volkswagen Golf GTE, který připojíte do zásuvky.
Rozhovor: Volkswagen vidí budoucnost v elektromobilitě, protože není nic lepšího
Nový Golf GTE (2020) pod kapotou kombinuje spalovací motor (čtyřválec TSI o výkonu 110 kW) s elektromotorem (s výkonem 85 kW) a 6stupňovou převodovku DSG. O dojezd až 60 km v režimu čistě na elektřinu se postarají vylepšené Li-Ion baterie s kapacitou 13 kWh.
Mezigeneračně došlo k prodloužení dojezdu zejména díky vylepšení aerodynamiky a o 50 % vyšší kapacity sady akumulátorů. Jezdit bezemisně čistě jako elektromobil lze až rychlostí 130 km/h. Pokud jde o výkon, tak GTE disponuje celkovým výkonem 180 kW a maximálním točivým momentem 400 Nm.
Další podrobnosti se zřejmě dozvíme již příští týden na autosalonu v Ženevě. Zajímat nás bude samozřejmě hlavně cena a dostupnost.