Nejnovější počin od japonské automobilky, jejíž elektromobily Leaf jsou zejména v Evropě velmi oblíbené a dobře prodávané, však od této organizace nezískal příliš kladné hodnocení.
Nejvíce byl novému Nissanu Leaf (2018) vytýkán kratší dojezd u současné verze s 40 kWh baterií, který činí něco přes 240 km dle měření EPA. U dražších konkurenčních modelů Chevrolet Bolt EV a Tesla Model 3 je dojezd podstatně lepší a vyplatí se tak prý za ně připlatit. Nebo je spotřebiteli doporučeno počkat na slibovanou variantu Leafu se 60 kWh baterií, která bude mít lepší dojezd na jedno nabití.
Tip: Nissan Leaf (2018): nový design, delší dojezd, a mnoho dalšího
Dále se magazínu nelíbilo, že nabíjení zabere víc času než u konkurence. Nebo také dobře nedopadl podvozek a jeho odpružení, které prý přenáší až nezvykle mnoho otřesů až je to nepříjemné. A také bylo nejnovějšímu elektromobilu od Nissanu vytknuto, že se nedá nastavit sedačka pro rozměrově větší řidiče, nebo že dochází ke kontaktu nohou se středovým panelem. Inu, pár chyb redaktoři za mořem našli.
Naopak ocenili nízké provozní náklady, tichost, dostatek výkonu, či automatické nouzové brzdění.
zdroj: Consumer Reports
Nejnovější generace elektromobilu Nissan Leaf (2018) v nezaujatém hodnocení magazínu Consumer Reports příliš nezabodovala.
Consumer Reports je nezisková americká organizace, která testuje všechno možné a snaží se přinášet nezaujaté hodnocení. Její pozornosti samozřejmě neujdou ani elektrické vozy.
Nejnovější počin od japonské automobilky, jejíž elektromobily Leaf jsou zejména v Evropě velmi oblíbené a dobře prodávané, však od této organizace nezískal příliš kladné hodnocení.
Nejvíce byl novému Nissanu Leaf (2018) vytýkán kratší dojezd u současné verze s 40 kWh baterií, který činí něco přes 240 km dle měření EPA. U dražších konkurenčních modelů Chevrolet Bolt EV a Tesla Model 3 je dojezd podstatně lepší a vyplatí se tak prý za ně připlatit. Nebo je spotřebiteli doporučeno počkat na slibovanou variantu Leafu se 60 kWh baterií, která bude mít lepší dojezd na jedno nabití.
Tip: Nissan Leaf (2018): nový design, delší dojezd, a mnoho dalšího
Dále se magazínu nelíbilo, že nabíjení zabere víc času než u konkurence. Nebo také dobře nedopadl podvozek a jeho odpružení, které prý přenáší až nezvykle mnoho otřesů až je to nepříjemné. A také bylo nejnovějšímu elektromobilu od Nissanu vytknuto, že se nedá nastavit sedačka pro rozměrově větší řidiče, nebo že dochází ke kontaktu nohou se středovým panelem. Inu, pár chyb redaktoři za mořem našli.
Naopak ocenili nízké provozní náklady, tichost, dostatek výkonu, či automatické nouzové brzdění.
zdroj: Consumer Reports