Největší bizár při blokování veřejné nabíječky spalovákem? Rozhodně!
- Upravený Dodge RAM si udělal z veřejného nabíjecího místa parkoviště a ještě se řidičům Tesly vysmál
- Na zadních dveřích fosilního pickupu si nalepil samolepku, která ostatním říká, že se spíš bere jako Prius než hltač benzínu
- Jednou z největších výhod elektromobilů Tesla jsou rozšířené Superchargery. Co však dělat, když je někdo úmyslně blokuje?

Je na každém z nás, zda si vybere cestu fosilních paliv nebo elektrifikace. Můžeme o tom sdílet své poznatky, diskutovat a podílet se na vývoji. Pak se ovšem najdou i tací, kteří úmyslně zasměšňují elektrickou cestu a snaží se udělat vše proto, aby ukázali, že jediná možnost je zůstat u zastaralých technologií. Nikdy jsme se však nesetkali s takovou drzostí, jakou můžeme vidět nyní.
Blokování nabíječek fosilními vozy
Při pohledu na fotku sdílenou twitterovým účtem TheTeslaLife se nutně musíme ptát, jaký důvod jen takový člověk může mít. Naskýtá se nám pohled na silný benzínový Dodge RAM s pořádnou americkou spotřebou, jak si drze do začouzeného výfuku strčil nabíjecí konektor od Tesla Superchargeru. Aby své nepochopitelné chování dohnal k dokonalosti, ještě si nalepil na zadní dveře samolepku s textem „Identifikuji se jako Prius“.
Na Twitteru se kvůli jediné fotce strhla diskuse a lavina kritiky hned od několika majitelů elektromobilů Tesla, kteří se snaží posunout iniciativu ještě dál. Kontaktují totiž Elektromobilovou asociaci v Oregonu (OEVA) a ptají se, zda jde s podobnými případy něco udělat. Není to totiž vůbec poprvé, co někdo schválně blokuje s fosilními vozy nabíjecí stanice.
Za nás můžeme říct, že řešení je hned několik, od pokuty policií až po odtah, který zvládne klidně i samotný elektromobil, takže ani netřeba volat policii a lze jednat celkem pohotově a problém, který v těchto případech představují spalovací auta, rychle z místa odstranit. V Číně pak blokování nabíječek zkoušejí dokonce předcházet.
Autor článku

Roman se technologiím věnuje už přes 14 let. Píše o mobilech, umělé inteligenci i elektromobilech. Má za sebou tisíce článků, videí a statisíce sledujících na sociálních sítích.
Roman se technologiím věnuje už přes 14 let. Píše o mobilech, umělé inteligenci i elektromobilech. Má za sebou tisíce článků, videí a statisíce sledujících na sociálních sítích.