Společnost Edmunds provedla studii o rychlosti nabíjení různých elektromobilů. Nejlepší výsledky předvedly automobily značek Hyundai, Kia a Porsche. Které konkrétní modely dosáhly nejvyššího umístění v takto hodnocené kategorii?
Nic vás asi nepřekvapí na tom, že rychlost nabíjení je velmi důležitou věcí při volení, který elektromobil si zakoupit. Své o tom ví i společnost Edmunds, která nyní provedla rozsáhlý test nabíjení. Ten mimojiné zjistil, že na samotné špici celého žebříčku se nachází elektromobily Hyundai, Kia a Porsche.
Výsledek studie ukazuje průměrný dojezd, který připadne na hodinu nabíjení a je založen na základě testování v reálném provozu. Jinými slovy vám statistika říká, jak často budete na svém příštím výletu s rodinou zastavovat. Čím vyšší je dojezd za hodinu nabíjení, tím méně času strávíte čekáním.
Čtěte také: Geniální nápad. Japonci testují nabíjení elektromobilů při čekání na semaforech
Na prvním místě žebříčku se umístil Hyundai Ioniq 6 RWD s 1 397 kilometry na hodinu nabíjení. Následovaly ho vozy Kia EV6 RWD 1 238 kilometry na hodinu, Hyundai Ioniq 6 AWD s 1 230 kilometry a Porsche Taycan 4S s 1 100 kilometry. První pětku pak uzavřela Kia EV6 GT-Line s 1 091 kilometry.
A jak si vedly vozy Tesly? Nejlépe z nich skončila Tesla Model 3 Long Range s výsledkem 916 dobitých kilometrů za hodinu, což jí stačilo na celkové desaté místo. Na čtrnáctém místě ji pak následoval Model Y Long Range s 866 kilometry.
Společnost Edmunds provedla studii o rychlosti nabíjení různých elektromobilů. Nejlepší výsledky předvedly automobily značek Hyundai, Kia a Porsche. Které konkrétní modely dosáhly nejvyššího umístění v takto hodnocené kategorii?
Nic vás asi nepřekvapí na tom, že rychlost nabíjení je velmi důležitou věcí při volení, který elektromobil si zakoupit. Své o tom ví i společnost Edmunds, která nyní provedla rozsáhlý test nabíjení. Ten mimojiné zjistil, že na samotné špici celého žebříčku se nachází elektromobily Hyundai, Kia a Porsche.
Výsledek studie ukazuje průměrný dojezd, který připadne na hodinu nabíjení a je založen na základě testování v reálném provozu. Jinými slovy vám statistika říká, jak často budete na svém příštím výletu s rodinou zastavovat. Čím vyšší je dojezd za hodinu nabíjení, tím méně času strávíte čekáním.
Čtěte také: Geniální nápad. Japonci testují nabíjení elektromobilů při čekání na semaforech
Na prvním místě žebříčku se umístil Hyundai Ioniq 6 RWD s 1 397 kilometry na hodinu nabíjení. Následovaly ho vozy Kia EV6 RWD 1 238 kilometry na hodinu, Hyundai Ioniq 6 AWD s 1 230 kilometry a Porsche Taycan 4S s 1 100 kilometry. První pětku pak uzavřela Kia EV6 GT-Line s 1 091 kilometry.
A jak si vedly vozy Tesly? Nejlépe z nich skončila Tesla Model 3 Long Range s výsledkem 916 dobitých kilometrů za hodinu, což jí stačilo na celkové desaté místo. Na čtrnáctém místě ji pak následoval Model Y Long Range s 866 kilometry.