Má to být dynamické a zároveň praktické elektrické SUV, slibuje česká automobilka. Dnes jsme měli tu čest stále ještě neodhalený elektromobil Škoda Enyaq iV poznat na vlastní oči.
TIP: Vše, co potřebujete vědět o elektromobilu Škoda Enyaq iV
Naše krátké seznámení proběhlo dnes v 9:30 na dálnici D11 z Hradce Králové směrem do Prahy, nějakých 20 km od metropole. A nebyl to jediný testovací model značky Škoda Auto se speciální registrační značkou, po cestě jsme potkali ještě pár dalších takových vozů.
Enyaq iV byl ovšem stále maskovaný, i když to tak na dálku nevypadá. Elektromobil je totiž z velké části obalen ještě v celkem neviditelných maskovacích krytech, které mají zraky kolemjedoucích schválně zmást a působit poněkud nenápadně. My jsme však na to nenaletěli.
Celosvětová premiéra elektrické Škodovky proběhne 1. září v Praze. Podle našich informací ovšem visí velký otazník nad tím, kdy se elektromobil dostane do prodeje, respektive kdy jej dostanou první zákazníci. Kvůli koronavirové situaci to totiž vypadá spíše na odklad a dostupnost až v příštím roce.
A teď ještě některé již oficiálně oznámené specifikace Enyaqu iV. Zadní kola budou hnaná vždy, v lepších variantách se k nim připojí i přední. Základem bude výbavová varianta Enyaq iV 50, která dostane akumulátor s kapacitou 55 kWh a zadní nápravu bude pohánět elektromotor s výkonem 109 kW, dojezd bude až 340 km. Model Enyaq iV 60 dostane větší 62 kWh baterii a dojezdem 390 km. Výkon “šedesátky” bude 132 kW.
Enyaq iV 80 posune dojezd až na 500 km díky 82 kWh baterii, jeho výkon pak bude 150 kW. Tato verze bude dostupná i ve dvou variantách s pohonem všech kol. Konkrétně půjde o Enyaq iV 80X s výkonem 195 kW a sportovnější v RS, které bude disponovat 225 kW. V obou případech se dojezd dostane až na 460 kilometrů. Dobíjení bude možné výkonem až 125 kW.
Má to být dynamické a zároveň praktické elektrické SUV, slibuje česká automobilka. Dnes jsme měli tu čest stále ještě neodhalený elektromobil Škoda Enyaq iV poznat na vlastní oči.
TIP: Vše, co potřebujete vědět o elektromobilu Škoda Enyaq iV
Naše krátké seznámení proběhlo dnes v 9:30 na dálnici D11 z Hradce Králové směrem do Prahy, nějakých 20 km od metropole. A nebyl to jediný testovací model značky Škoda Auto se speciální registrační značkou, po cestě jsme potkali ještě pár dalších takových vozů.
Enyaq iV byl ovšem stále maskovaný, i když to tak na dálku nevypadá. Elektromobil je totiž z velké části obalen ještě v celkem neviditelných maskovacích krytech, které mají zraky kolemjedoucích schválně zmást a působit poněkud nenápadně. My jsme však na to nenaletěli.
Celosvětová premiéra elektrické Škodovky proběhne 1. září v Praze. Podle našich informací ovšem visí velký otazník nad tím, kdy se elektromobil dostane do prodeje, respektive kdy jej dostanou první zákazníci. Kvůli koronavirové situaci to totiž vypadá spíše na odklad a dostupnost až v příštím roce.
A teď ještě některé již oficiálně oznámené specifikace Enyaqu iV. Zadní kola budou hnaná vždy, v lepších variantách se k nim připojí i přední. Základem bude výbavová varianta Enyaq iV 50, která dostane akumulátor s kapacitou 55 kWh a zadní nápravu bude pohánět elektromotor s výkonem 109 kW, dojezd bude až 340 km. Model Enyaq iV 60 dostane větší 62 kWh baterii a dojezdem 390 km. Výkon “šedesátky” bude 132 kW.
Enyaq iV 80 posune dojezd až na 500 km díky 82 kWh baterii, jeho výkon pak bude 150 kW. Tato verze bude dostupná i ve dvou variantách s pohonem všech kol. Konkrétně půjde o Enyaq iV 80X s výkonem 195 kW a sportovnější v RS, které bude disponovat 225 kW. V obou případech se dojezd dostane až na 460 kilometrů. Dobíjení bude možné výkonem až 125 kW.