Na billboardech na Times Square se krátce objevila štiplavá reklama proti Tesle

Luboš Srb

Reklamní prostor na rušné křižovatce Times Square v New Yorku nepatří zrovna mezi ty nejlevnější, nicméně jedna čínská společnost se přesto rozhodla právě zde upozornit na svou nepříjemnou zkušenost s automobilkou Tesla, aby se o tom dozvěděl celý svět.

Tip: Test Tesla Model 3: poprvé s evropskou verzí přelomového elektromobilu

Společnost iUNICORN v domovské Číně známá také jako Shenma Zhuanche si mezi roky 2016 a 2017 pořídila flotilu celkem 278 elektromobilů Tesla, konkrétně Modely S a X. Ovšem tvrdí, že 20 % těchto vozů mělo problémy a muselo do servisu, přičemž průměrná doba opravy byla údajně 45 dnů.

Podle čínské společnosti, která pochopitelně auta nemohlo po výrazně dlouhou dobu používat, tím došlo ke ztrátě ve výši zhruba 970 tisíc dolarů, tedy více než 22 milionů korun. A jelikož Tesla situaci neřeší a ani zatím nereaguje, rozhodli se Číňané pro štiplavou reklamní kampaň právě na billboarech na Times Square.

Konkrétně si zde firma pronajala reklamní prostor v podobě trojice billboardů na dobu 30 minut, což sice není na masivní kampaň, nicméně firma chtěla na svou zkušenost s Teslou pouze upozornit a upoutat její pozornost, aby s tím začala něco dělat. Na billboardech se objevilo v čínštíně „Tesla, opravte to nebo také ne“, dále „Tesla, kompenzujte to nebo také ne“, a „Tesla, přiznejte to nebo také ne“.

zdroj: Autoblog

Sledujte nás v Google Zprávách

Autor článku

Luboš Srb - Šéfredaktor

Technologie mě fascinují natolik, že jsem založil weby Mobilizujeme.cz, Elektrickevozy.cz a Inteligentnisvet.cz. Rád píši o všem, co má přínos pro čtenáře. Již od roku 2007, skrze více než 8 000 článků. Používám produkty od Applu a Tesly.


Komentáře


Nejnovější články