Mitsubishi Outlander PHEV (2019) má nepatrně delší dojezd

Plug-in hybridní Mitsubishi Outlander PHEV (2019) debutoval již v březnu v Ženevě. A zanedlouho se na evropském trhu dostane do prodeje.

Je to právě starý kontinent, kde získal v minulých letech na popularitě, protože nebyl na rozdíl od jiných trhů uváděný opožděně. Stejná situace zřejmě nastane i letos.

Nový plug-in hybrid Mitsubishi Outlander PHEV (2019) má hned několik vylepšení, nicméně spíše menšího rázu. Jde o nižší spotřebu, delší dojezd, a vyšší výkon. Když to vezmeme postupně, tak nejnovější Outlander PHEV se spoléhá místo 2litrového běžného spalovacího motoru na 2,4litrový benzin motor s Atkinsonovým cyklem, který slibuje nižší spotřebu. Ke stejnému cíli má pomoct i větší 13,8 kWh baterie, se kterou ujede o 10 % delší vzdálenost, dle měření WLTP by to mělo být 45 km čistě na elektrický pohon. A do třetice došlo k nárůstu výkonu u elektromotoru, taktéž o 10 % na výsledných 95 koní. Maximální možná rychlost pak vzrostla ze 125 na 135 km/hod.

V Evropě se začne Mitsubishi Outlander PHEV (2019) prodávat od září letošního roku za dosud nezveřejněné ceny. Přesný termín a ceny budou teprve oznámeny.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Mitsubishi Outlander PHEV (2019) má nepatrně delší dojezd

Plug-in hybridní Mitsubishi Outlander PHEV (2019) debutoval již v březnu v Ženevě. A zanedlouho se na evropském trhu dostane do prodeje.

Je to právě starý kontinent, kde získal v minulých letech na popularitě, protože nebyl na rozdíl od jiných trhů uváděný opožděně. Stejná situace zřejmě nastane i letos.

Nový plug-in hybrid Mitsubishi Outlander PHEV (2019) má hned několik vylepšení, nicméně spíše menšího rázu. Jde o nižší spotřebu, delší dojezd, a vyšší výkon. Když to vezmeme postupně, tak nejnovější Outlander PHEV se spoléhá místo 2litrového běžného spalovacího motoru na 2,4litrový benzin motor s Atkinsonovým cyklem, který slibuje nižší spotřebu. Ke stejnému cíli má pomoct i větší 13,8 kWh baterie, se kterou ujede o 10 % delší vzdálenost, dle měření WLTP by to mělo být 45 km čistě na elektrický pohon. A do třetice došlo k nárůstu výkonu u elektromotoru, taktéž o 10 % na výsledných 95 koní. Maximální možná rychlost pak vzrostla ze 125 na 135 km/hod.

V Evropě se začne Mitsubishi Outlander PHEV (2019) prodávat od září letošního roku za dosud nezveřejněné ceny. Přesný termín a ceny budou teprve oznámeny.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."