Tesla Model 3 nedávno prošla reálným testem bezpečnosti. Zatímco majitel Tesly vezl přátele na jejich svatbu, spadl na auto strom. Všichni naštěstí vyvázli bez zranění. I když šlo částečně o štěstí v neštěstí, přesto patří velké poděkování inženýrům Tesly za jejich péči, věnovanou bezpečnosti vozidel.
Sam Fursey, majitel a řidič této konkrétní Tesly Model 3, zveřejnil na svém kanálu YouTube krátké video z této děsivé události. Videoklip byl nahrán palubní kamerou auta, jedoucího za ním. I když má prosklenou střechu, Furseyho Tesla prokázala výjimečnou odolnost vůči masivní hmotě, která nečekaně dopadla na elektromobil. Kabina vozu zůstala nedotčená a náraz nezranil žádného z cestujících.
Majitel Tesly sdílel příběh této události v popisu svého videa na YouTube: “Velká část starého stromu spadla přímo na moje auto a dopadla nad sedadlem řidiče. Vezl jsem nejlepšího přítele a jeho snoubenku na jejich svatbu. Záběry jsou z palubní kamery auta za námi, které řídila jedna z družiček. Všichni jsme v pořádku… děkujeme vyšším silám a inženýrům Tesly,” říká Fursey.
Nepřehlédněte: A pak, že baterky nikdo nechce! Tesla Model 3 je nejprodávanější auto Evropy
Kromě svého poslání urychlit elektrifikaci v automobilovém sektoru je Tesla také známá svým přístupem k bezpečnosti svých modelů. V roce 2018 Národní úřad pro bezpečnost silničního provozu (NHTSA) ve výsledcích nárazových testů udělil Tesle Model 3 nejvyšší možné 5hvězdičkové hodnocení.
Výsledky testování také zajistily Modelu 3 první místo v žebříčku, jako autu s nejnižší pravděpodobností zranění, jaké kdy NHTSA testovala. Tyto výsledky platí i po 3 letech.
Skleněná střecha Tesly Model 3 prošla také testováním americké pojišťovací agentury. Střech v tomto testu zvládla ztížení 9 450 kg. V našem případě se odhaduje váha padajícího stromu na přibližně 900 kg. Nesmíme ale zapomínat na kinetickou energii padajícího stromu, takže zatížení bylo určitě mnohem vyšší.
Na sociálních sítích lze najít i další doklady o pevnosti Tesel a jejich odolnosti v případě dopravních nehod. Automobilka vlastní speciální laboratoř pro výzkum, vývoj a testování svých vozů. Sklo pro automobily Tesla se vyrábí interně, za použití vlastní technologie.
Tesla Model 3 nedávno prošla reálným testem bezpečnosti. Zatímco majitel Tesly vezl přátele na jejich svatbu, spadl na auto strom. Všichni naštěstí vyvázli bez zranění. I když šlo částečně o štěstí v neštěstí, přesto patří velké poděkování inženýrům Tesly za jejich péči, věnovanou bezpečnosti vozidel.
Sam Fursey, majitel a řidič této konkrétní Tesly Model 3, zveřejnil na svém kanálu YouTube krátké video z této děsivé události. Videoklip byl nahrán palubní kamerou auta, jedoucího za ním. I když má prosklenou střechu, Furseyho Tesla prokázala výjimečnou odolnost vůči masivní hmotě, která nečekaně dopadla na elektromobil. Kabina vozu zůstala nedotčená a náraz nezranil žádného z cestujících.
Majitel Tesly sdílel příběh této události v popisu svého videa na YouTube: “Velká část starého stromu spadla přímo na moje auto a dopadla nad sedadlem řidiče. Vezl jsem nejlepšího přítele a jeho snoubenku na jejich svatbu. Záběry jsou z palubní kamery auta za námi, které řídila jedna z družiček. Všichni jsme v pořádku… děkujeme vyšším silám a inženýrům Tesly,” říká Fursey.
Nepřehlédněte: A pak, že baterky nikdo nechce! Tesla Model 3 je nejprodávanější auto Evropy
Kromě svého poslání urychlit elektrifikaci v automobilovém sektoru je Tesla také známá svým přístupem k bezpečnosti svých modelů. V roce 2018 Národní úřad pro bezpečnost silničního provozu (NHTSA) ve výsledcích nárazových testů udělil Tesle Model 3 nejvyšší možné 5hvězdičkové hodnocení.
Výsledky testování také zajistily Modelu 3 první místo v žebříčku, jako autu s nejnižší pravděpodobností zranění, jaké kdy NHTSA testovala. Tyto výsledky platí i po 3 letech.
Skleněná střecha Tesly Model 3 prošla také testováním americké pojišťovací agentury. Střech v tomto testu zvládla ztížení 9 450 kg. V našem případě se odhaduje váha padajícího stromu na přibližně 900 kg. Nesmíme ale zapomínat na kinetickou energii padajícího stromu, takže zatížení bylo určitě mnohem vyšší.
Na sociálních sítích lze najít i další doklady o pevnosti Tesel a jejich odolnosti v případě dopravních nehod. Automobilka vlastní speciální laboratoř pro výzkum, vývoj a testování svých vozů. Sklo pro automobily Tesla se vyrábí interně, za použití vlastní technologie.