Volkswagen ID.5 GTX spatřen na Nürburgringu! Přikrčený démon vypadá zatraceně dobře

Petr Bergmann
  • Na Nürburgringu se proháněl maskovaný Volkswagen ID.5 GTX
  • Vůz bude k dispozici ve dvou karosářských variantách
  • V rychlém sledu přijdou další koncernové automobily
Maskovaný Vollkswagen ID.5 na Nürburgringu
Maskovaný Vollkswagen ID.5 na Nürburgringu

Volkswagen stále testuje maskované prototypy modelu ID.5 s mřížkou à la Subaru. Jeden z nich byl tentokát přistižen při testu na Nürburgring Nordschleife. Očekává se, že ID.5 bude brzy oficiálně představeno a nedávno jsme již mohli vidět lehce maskovaný prototyp na německém autosalonu, stejně jako prozkoumat verzi GTX praktičtějšího ID.4.

Volkswagen ID.5 přistižen na Nürburgringu

Rozdíly mezi ID.4 a ID.5 tvoří pouze odlišná linie střechy a zadní části, dále existují určité rozdíly v detailech. Obecně se dá říct, že půjde o velmi podobné automobily. Vozy se budou lišit prostorem v oblasti hlavy, kde bude mít ID.4 navrch, stejně jako v parametrech typu nosnost.

Chtěli bychom podotknout, že všechny crossovery, postavené na platformě Volkswagen MEB, budou k dispozici v obou verzích – jako tradiční SUV a také jako kupé podobné fastbacku. Prvním automobilem, nabízených v současnosti v obou variantách, je nejnovější Audi Q4 e-tron.

Škoda Enyaq kupé
Škoda Enyaq kupé

Čtěte také: Prototyp elektromobilu Volkswagen ID.5 spatřen, s kamufláží se neobtěžoval


Těšit se můžeme i na Škodu Enyaq kupé

Dalším modelem, který bude odhalen, je ID.5 a poté bude následovat Škoda Enyaq kupé. Všechny vozy budou mít stejné specifikace, stejné baterie a víceméně stejné hodnoty výkonu a účinnosti. Přesto se každý z vozů chová na silnici trochu jinak a má vlastní charakter.

ID.5 GTX dostane stejný dvoumotorový pohon jako Audi Q4 E-Tron 50. Vůz nabídne výkon 299 koní a zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne za přibližně 6 sekund. Jeho baterie bude tvořit stejný 82 kWh battery pack s využitelnou kapacitou 78 kWh. Podobný je i dojezd, který činí přibližně 500 km.

Sledujte nás v Google Zprávách

Autor článku

Petr Bergmann - Redaktor

Mám rád snad všechny nové technologie. Obzvlášť, pokud jsou určené k cestování. A když je s nimi spojený výkon, rychlost a trocha adrenalinu, jsem na vrcholu blaha. Líbí se mi heslo "Žít a nechat žít".


Komentáře


Nejnovější články