Volkswagen stále testuje maskované prototypy modelu ID.5 s mřížkou à la Subaru. Jeden z nich byl tentokát přistižen při testu na Nürburgring Nordschleife. Očekává se, že ID.5 bude brzy oficiálně představeno a nedávno jsme již mohli vidět lehce maskovaný prototyp na německém autosalonu, stejně jako prozkoumat verzi GTX praktičtějšího ID.4.
Rozdíly mezi ID.4 a ID.5 tvoří pouze odlišná linie střechy a zadní části, dále existují určité rozdíly v detailech. Obecně se dá říct, že půjde o velmi podobné automobily. Vozy se budou lišit prostorem v oblasti hlavy, kde bude mít ID.4 navrch, stejně jako v parametrech typu nosnost.
Chtěli bychom podotknout, že všechny crossovery, postavené na platformě Volkswagen MEB, budou k dispozici v obou verzích – jako tradiční SUV a také jako kupé podobné fastbacku. Prvním automobilem, nabízených v současnosti v obou variantách, je nejnovější Audi Q4 e-tron.
Čtěte také: Prototyp elektromobilu Volkswagen ID.5 spatřen, s kamufláží se neobtěžoval
Dalším modelem, který bude odhalen, je ID.5 a poté bude následovat Škoda Enyaq kupé. Všechny vozy budou mít stejné specifikace, stejné baterie a víceméně stejné hodnoty výkonu a účinnosti. Přesto se každý z vozů chová na silnici trochu jinak a má vlastní charakter.
ID.5 GTX dostane stejný dvoumotorový pohon jako Audi Q4 E-Tron 50. Vůz nabídne výkon 299 koní a zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne za přibližně 6 sekund. Jeho baterie bude tvořit stejný 82 kWh battery pack s využitelnou kapacitou 78 kWh. Podobný je i dojezd, který činí přibližně 500 km.
Volkswagen stále testuje maskované prototypy modelu ID.5 s mřížkou à la Subaru. Jeden z nich byl tentokát přistižen při testu na Nürburgring Nordschleife. Očekává se, že ID.5 bude brzy oficiálně představeno a nedávno jsme již mohli vidět lehce maskovaný prototyp na německém autosalonu, stejně jako prozkoumat verzi GTX praktičtějšího ID.4.
Rozdíly mezi ID.4 a ID.5 tvoří pouze odlišná linie střechy a zadní části, dále existují určité rozdíly v detailech. Obecně se dá říct, že půjde o velmi podobné automobily. Vozy se budou lišit prostorem v oblasti hlavy, kde bude mít ID.4 navrch, stejně jako v parametrech typu nosnost.
Chtěli bychom podotknout, že všechny crossovery, postavené na platformě Volkswagen MEB, budou k dispozici v obou verzích – jako tradiční SUV a také jako kupé podobné fastbacku. Prvním automobilem, nabízených v současnosti v obou variantách, je nejnovější Audi Q4 e-tron.
Čtěte také: Prototyp elektromobilu Volkswagen ID.5 spatřen, s kamufláží se neobtěžoval
Dalším modelem, který bude odhalen, je ID.5 a poté bude následovat Škoda Enyaq kupé. Všechny vozy budou mít stejné specifikace, stejné baterie a víceméně stejné hodnoty výkonu a účinnosti. Přesto se každý z vozů chová na silnici trochu jinak a má vlastní charakter.
ID.5 GTX dostane stejný dvoumotorový pohon jako Audi Q4 E-Tron 50. Vůz nabídne výkon 299 koní a zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne za přibližně 6 sekund. Jeho baterie bude tvořit stejný 82 kWh battery pack s využitelnou kapacitou 78 kWh. Podobný je i dojezd, který činí přibližně 500 km.