Poptávka po prostředcích individuální dopravy se mnohonásobně zvedla především za dob řádící pandemie. Elektrická kola a další dopravní prostředky se staly ideální náhradou za hromadnou městskou dopravu. Pro některé se staly i jediným a téměř nenahraditelným způsobem přepravy. Výrobci tak vyvíjí nové, lehčí a modernější modely. Mnohdy i dražší, než si dokážete představit.
Rakouský výrobce se soustředí na elektrokola od svého založení v roce 2013. Stroje nabízí unikátní skládací systém s baterií integrovanou do těla motoru v náboji kola. Bývají osazená běžně dostupnými komponenty, s jejich výměnou nebo upgradem tedy majitelé potíže mít nebudou. Ovšem je tu jedno prvenství, které si kolo rozhodně zaslouží. Díky titanovému rámu aspiruje na jedno z nejlehčích elektrických kol na trhu.
Hmotnost je pouhých 9,9 kilogramů. S touto hodnotou se dostává do segmentu karbonových neelektrických kol. Běžná elektrokola se vůbec nemohou poměřovat. Pokud máte s takovými koly zkušenost, zajisté víte, jaká omezení s sebou hmotnost kola občas přináší. Stačí pouhé vynesení kola do schodů nebo naložení do auta či na nosič. Díky skládací konstrukci lze kolo navíc lehce složit. Celý proces trvá pouhých osm sekund.
Čtěte také: Proměňte vaše obyčejné kolo na elektrické. S touto sadou to bude hračka
Díky kompaktnímu a komplexnímu systému motoru s integrovanou baterií bylo možné si nádherně pohrát s estetickou stránkou kola. Systém nabízí i rekuperační funkci. Díky tomu je kolo prý na jedno nabití schopné ujet i 50 kilometrů.
U motoru s výkonem 250 W a malou kompaktní baterií se jedná o pěknou hodnotu. Volitelnou možností jsou dvě alternativy ke standardně jednopřevodovému systému. Ty přidají druhý pastorek a možnost vyšší rychlosti do kopcovitých oblastí.
Inteligentní systém sleduje kadenci šlapání jezdce i sklon povrchu a upravuje podle toho sílu a pomoc motoru. V těchto ohledech se Vello Bike+ jeví jako ideální prostředek na městskou přepravu. Uvedená cenovka z něj ale bude dělat unikátní kousek, který budete potkávat jen výjimečně. Cena 4 490 eur (zhruba 110 tisíc korun) za standardní verzi již masové použití poněkud vyvrací.
Co říkáte na tuto městskou skládačku? Dáváte přednost spíš levnějším kouskům, nebo si raději připlatíte za kvalitní zpracování? Napište nám do komentářů!
Poptávka po prostředcích individuální dopravy se mnohonásobně zvedla především za dob řádící pandemie. Elektrická kola a další dopravní prostředky se staly ideální náhradou za hromadnou městskou dopravu. Pro některé se staly i jediným a téměř nenahraditelným způsobem přepravy. Výrobci tak vyvíjí nové, lehčí a modernější modely. Mnohdy i dražší, než si dokážete představit.
Rakouský výrobce se soustředí na elektrokola od svého založení v roce 2013. Stroje nabízí unikátní skládací systém s baterií integrovanou do těla motoru v náboji kola. Bývají osazená běžně dostupnými komponenty, s jejich výměnou nebo upgradem tedy majitelé potíže mít nebudou. Ovšem je tu jedno prvenství, které si kolo rozhodně zaslouží. Díky titanovému rámu aspiruje na jedno z nejlehčích elektrických kol na trhu.
Hmotnost je pouhých 9,9 kilogramů. S touto hodnotou se dostává do segmentu karbonových neelektrických kol. Běžná elektrokola se vůbec nemohou poměřovat. Pokud máte s takovými koly zkušenost, zajisté víte, jaká omezení s sebou hmotnost kola občas přináší. Stačí pouhé vynesení kola do schodů nebo naložení do auta či na nosič. Díky skládací konstrukci lze kolo navíc lehce složit. Celý proces trvá pouhých osm sekund.
Čtěte také: Proměňte vaše obyčejné kolo na elektrické. S touto sadou to bude hračka
Díky kompaktnímu a komplexnímu systému motoru s integrovanou baterií bylo možné si nádherně pohrát s estetickou stránkou kola. Systém nabízí i rekuperační funkci. Díky tomu je kolo prý na jedno nabití schopné ujet i 50 kilometrů.
U motoru s výkonem 250 W a malou kompaktní baterií se jedná o pěknou hodnotu. Volitelnou možností jsou dvě alternativy ke standardně jednopřevodovému systému. Ty přidají druhý pastorek a možnost vyšší rychlosti do kopcovitých oblastí.
Inteligentní systém sleduje kadenci šlapání jezdce i sklon povrchu a upravuje podle toho sílu a pomoc motoru. V těchto ohledech se Vello Bike+ jeví jako ideální prostředek na městskou přepravu. Uvedená cenovka z něj ale bude dělat unikátní kousek, který budete potkávat jen výjimečně. Cena 4 490 eur (zhruba 110 tisíc korun) za standardní verzi již masové použití poněkud vyvrací.
Co říkáte na tuto městskou skládačku? Dáváte přednost spíš levnějším kouskům, nebo si raději připlatíte za kvalitní zpracování? Napište nám do komentářů!