Dacia plánuje do roku 2025 představit tři nové modely. Koncept modelu Bigster poskytuje náhled na SUV, které rumunský výrobce plánuje umístit nad model Duster. Jaké informace zatím Dacia uvolnila?
Koncept Dacia Bigster na první pohled jasně ukazuje, jak si Rumuni představují budoucnost. Značka chce získávat nové zákazníky s aktivním životním stylem, a přitom zůstat pro kupující atraktivní z pohledu ceny. Dacia zatím neoznámila uvedení vozu na trh ani cenu sériové varianty, ale uvedla alespoň klasifikaci. SUV o délce 4,6 m by mělo být umístěno ve střední třídě, ovšem s cenovkou městského SUV.
Design svými výraznými blatníky připomíná Dacii Duster, ale zároveň působí mnohem výrazněji a futurističtěji. O další efekt se starají LED světla, která najdeme na přední straně v různých tvarech. Uprostřed se rozsvítí nové logo Dacia se zrcadlovým „D“. Přední světlomety ve tvaru Y částečně připomínají “Thorovo kladivo” od Volva. Tento vzor mají i zadní světla.
Čtěte také: Ultralevná Dacia Spring je prodejní hit, za svou cenu nabízí opravdu hodně
Terénní charakter podtrhují matně černé podběhy kol a prahy, vyrobené z recyklovaných plastů, a také terénní pneumatiky. O interiéru zatím víme jen to, že by měl být prostorný a nabídne pět sedadel. Pokud bude Dacia Bigster Concept připraven k sériové výrobě v příštích letech, mělo by mít SUV k dispozici několik pohonů. Platforma CMF-B, na které stojí například Renault Captur a Nissan Juke, umožňuje benzínový, naftový a hybridní pohon.
V souvislosti s rumunskou značkou připomeňme její městský elektromobil Spring, který od svého uvedení trhá prodejní rekordy. Přečíst si o něm můžete v předchozím článku a určitě si nenechte ujít podrobný test malého elektromobilu
Dacia plánuje do roku 2025 představit tři nové modely. Koncept modelu Bigster poskytuje náhled na SUV, které rumunský výrobce plánuje umístit nad model Duster. Jaké informace zatím Dacia uvolnila?
Koncept Dacia Bigster na první pohled jasně ukazuje, jak si Rumuni představují budoucnost. Značka chce získávat nové zákazníky s aktivním životním stylem, a přitom zůstat pro kupující atraktivní z pohledu ceny. Dacia zatím neoznámila uvedení vozu na trh ani cenu sériové varianty, ale uvedla alespoň klasifikaci. SUV o délce 4,6 m by mělo být umístěno ve střední třídě, ovšem s cenovkou městského SUV.
Design svými výraznými blatníky připomíná Dacii Duster, ale zároveň působí mnohem výrazněji a futurističtěji. O další efekt se starají LED světla, která najdeme na přední straně v různých tvarech. Uprostřed se rozsvítí nové logo Dacia se zrcadlovým „D“. Přední světlomety ve tvaru Y částečně připomínají “Thorovo kladivo” od Volva. Tento vzor mají i zadní světla.
Čtěte také: Ultralevná Dacia Spring je prodejní hit, za svou cenu nabízí opravdu hodně
Terénní charakter podtrhují matně černé podběhy kol a prahy, vyrobené z recyklovaných plastů, a také terénní pneumatiky. O interiéru zatím víme jen to, že by měl být prostorný a nabídne pět sedadel. Pokud bude Dacia Bigster Concept připraven k sériové výrobě v příštích letech, mělo by mít SUV k dispozici několik pohonů. Platforma CMF-B, na které stojí například Renault Captur a Nissan Juke, umožňuje benzínový, naftový a hybridní pohon.
V souvislosti s rumunskou značkou připomeňme její městský elektromobil Spring, který od svého uvedení trhá prodejní rekordy. Přečíst si o něm můžete v předchozím článku a určitě si nenechte ujít podrobný test malého elektromobilu