Šokující zpráva ohledně náhlého odchodu ředitele automobilky Volkswagen postupem času získává na detailech. Poslední informace nasvědčují tomu, že se Herbert Diess nerozhodl o svém odchodu zcela dobrovolně, a také to, že ve Volkswagenu bude působit i nadále. Pouze však jako poradce.
Vzpomenete si na největší faux pas skupiny Volkswagen od ohromné kauzy Dieselgate? Ano, hádáte správně. Příchod prvních zcela elektrických modelů doprovázela kontroverze ohledně téměř nefunkčního softwaru, který jejich používání značně znepříjemňoval. V určitých ohledech přetrvávaly problémy až do dnešní doby.
Systém stále není tak rychlý, jak by si rodina Porsche-Piëch představovala na což nalezl Diess snadnou odpověď. Dle jeho slov zdržují vývoj kvalitního softwaru zvláštní požadavky automobilek Audi a Porsche. Svým chováním lezl údajně rakousko-německé rodině na nervy ředitel automobilky již déle, ale tohle byla poslední kapka.
Čtěte také: Zlevnění elektromobilů? Volkswagen našel lék, který se nemusí všem líbit
Diessova kariéra v německé společnosti však ještě nekončí. Ukázalo se, že jeho smlouva byla prodloužena teprve v loňském roce a platná bude až do října roku 2025. Od září tohoto roku má dle agentury DPA zastávat pozici poradce. Na jeho křeslo zasedne současný ředitel automobilky Porsche, Oliver Blume.
Jak je známo, Volkswagen chce svou plně elektrickou flotilou konkurovat americké Tesle a stát se lídrem tohoto segmentu. Herbert Diess byl přitom velkým příznivcem alternativních pohonů a otázkou tedy zůstává, jaký postoj k elektromobilitě zaujme nastávající ředitel.
Šokující zpráva ohledně náhlého odchodu ředitele automobilky Volkswagen postupem času získává na detailech. Poslední informace nasvědčují tomu, že se Herbert Diess nerozhodl o svém odchodu zcela dobrovolně, a také to, že ve Volkswagenu bude působit i nadále. Pouze však jako poradce.
Vzpomenete si na největší faux pas skupiny Volkswagen od ohromné kauzy Dieselgate? Ano, hádáte správně. Příchod prvních zcela elektrických modelů doprovázela kontroverze ohledně téměř nefunkčního softwaru, který jejich používání značně znepříjemňoval. V určitých ohledech přetrvávaly problémy až do dnešní doby.
Systém stále není tak rychlý, jak by si rodina Porsche-Piëch představovala na což nalezl Diess snadnou odpověď. Dle jeho slov zdržují vývoj kvalitního softwaru zvláštní požadavky automobilek Audi a Porsche. Svým chováním lezl údajně rakousko-německé rodině na nervy ředitel automobilky již déle, ale tohle byla poslední kapka.
Čtěte také: Zlevnění elektromobilů? Volkswagen našel lék, který se nemusí všem líbit
Diessova kariéra v německé společnosti však ještě nekončí. Ukázalo se, že jeho smlouva byla prodloužena teprve v loňském roce a platná bude až do října roku 2025. Od září tohoto roku má dle agentury DPA zastávat pozici poradce. Na jeho křeslo zasedne současný ředitel automobilky Porsche, Oliver Blume.
Jak je známo, Volkswagen chce svou plně elektrickou flotilou konkurovat americké Tesle a stát se lídrem tohoto segmentu. Herbert Diess byl přitom velkým příznivcem alternativních pohonů a otázkou tedy zůstává, jaký postoj k elektromobilitě zaujme nastávající ředitel.