Je levný a má slušný dojezd. Elektroskútr Honda EM1 e trefuje jackpot

  • Elektrický skútr Honda EM1 e: je skvělým parťákem pro městské jízdy
  • S nízkou hmotností, spotřebou, i pořizovací cenou bude trhákem pro mladé
  • Tuhle „elektriku“ vzala Honda ze správného konce
Elektrický skútr Honda EM1 e:

Elektrický skútr Honda EM1 e:

Chcete začít s elektromobilitou opatrně? Přijdou vám ceny automobilů příliš vysoké? Honda si pro vás připravila řešení, jak okusit elektřinu v jedné stopě a v rámci startovací nabídky vám dá bezkonkurenční slevu. Pořídit si elektrický skútr vás totiž vyjde na 59 tisíc korun. To je na renomovanou značku velmi lákavá nabídka.

Levný a kvalitní skútr s vyjímatelnou baterií

Honda elektrifikaci jednostopých vozidel prezentovala na nedávných veletrzích EICMA i na domácím veletrhu Motosalon v Praze. Jelikož jí její prvotina na čtyřech kolech nešla příliš na odbyt, rozhodla se to vzít vše od nuly a začít tím, co jí opravdu jde. Skútry a motocykly Hondy patří k legendám. Abyste jako nováčci elektrické jedné stopy měli vše zařízené, nabízí výrobce skútr ve výhodném balíčku.

Ten obsahuje samotný skútr EM1 e:, mobilní napájecí jednotku Honda Mobile Power Pack e: a standardní nabíjecí kabel Honda Mobile Power Pack e: – za tento set si bude dealer běžně účtovat 94 900 korun. V rámci startovací nabídky nabízí ale skútr za velmi lákavou částku 59 900 korun. Vezmete si do rodiny rovnou dva?

Dojezd až téměř 50 km

Napájecí jednotka je kódové označení Hondy pro akumulátor. Ten je vyjímatelný a nabít jej tak můžete v bezpečí domova při pokojové teplotě. S kapacitou 29,4 Ah je stavěná na dojezd 41 kilometrů. Pokud si vystačíte i s eko režimem ECON, můžete dojezd prodloužit o dalších sedm kilometrů.


Čtěte také: Honda oznamuje masivní investici do své budoucnosti. Chystá 7 elektroaut


Ideální pro první jízdy v provozu

Pohon tvoří třífázový bezkartáčový elektromotor umístěný v zadním kole. Jeho běžný výkon je 580 W. Při maximálním výkonu ale dokáže vygenerovat až 1,7 kW. Ve své kategorii má rychlost omezenou na 45 km/h, řídit jej tedy může každý is oprávněním na osobní vozidlo skupiny B. Dává tak i dobrou možnost mladým, aby se naučili jezdit v provozu dříve než usednou do standardního vozidla nebo na větší motocykl. Pro nabíjení nepotřebujete ani přístup k výkonnější zásuvce, vystačíte s běžnou domácí 230 V při běžných Ampérech. Za dvě a půl hodiny dobijete akční rádius mezi 20 a 80 % baterie. Plné nabití si vyžádá alespoň šest hodin v zásuvce.

Honda si přála, aby bylo na první pohled poznat, že sedíte na stroji odlišném od běžných spalovacích skútrů. Proto vyrobila ocelový rám i kapotáž štíhlejší a subtilnější. Celý stroj má včetně baterie pouhých 95 kilogramů. Kromě pohonné baterie má skútr i konvenční 12V baterii, která se stará o chod celého systému. Osvětlení je tvořeno úspornými LED světly. Při navigaci mobilním telefonem můžete využít i vestavěného USB-A konektoru. Nebyl by to plnohodnotný skútr, kdyby nenabídl úložný prostor pod sedlem.

Nazývá se spíše schránkou, jeho objem činí jen 3,3 litru. Standardně dostanete i plotnu pro zadní kufr, originální příslušenství ale zatím není na trhu k dispozici. V nabídce bude i praktický kufr o objemu 35 litrů. Do něj pohodlně uložíte nákup nebo helmu. Honda do skútru zakomponovala vše potřebné i na malém půdorysu. Na délce 1 860 m dostanete přední kotoučovou brzdu, která je elektronicky propojena se zadním bubnem. Brzdný účinek je tak vždy bezpečně rozdělený mezi obě kola. Veškeré informace řidiči předává digitální přístrojový štít.

Líbí se vám uhlazená tichá nenápadná myška do města? Našla Honda zajímavé řešení do přeplněných velkých evropských měst?

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Je levný a má slušný dojezd. Elektroskútr Honda EM1 e trefuje jackpot

  • Elektrický skútr Honda EM1 e: je skvělým parťákem pro městské jízdy
  • S nízkou hmotností, spotřebou, i pořizovací cenou bude trhákem pro mladé
  • Tuhle „elektriku“ vzala Honda ze správného konce
Elektrický skútr Honda EM1 e:

Elektrický skútr Honda EM1 e:

Chcete začít s elektromobilitou opatrně? Přijdou vám ceny automobilů příliš vysoké? Honda si pro vás připravila řešení, jak okusit elektřinu v jedné stopě a v rámci startovací nabídky vám dá bezkonkurenční slevu. Pořídit si elektrický skútr vás totiž vyjde na 59 tisíc korun. To je na renomovanou značku velmi lákavá nabídka.

Levný a kvalitní skútr s vyjímatelnou baterií

Honda elektrifikaci jednostopých vozidel prezentovala na nedávných veletrzích EICMA i na domácím veletrhu Motosalon v Praze. Jelikož jí její prvotina na čtyřech kolech nešla příliš na odbyt, rozhodla se to vzít vše od nuly a začít tím, co jí opravdu jde. Skútry a motocykly Hondy patří k legendám. Abyste jako nováčci elektrické jedné stopy měli vše zařízené, nabízí výrobce skútr ve výhodném balíčku.

Ten obsahuje samotný skútr EM1 e:, mobilní napájecí jednotku Honda Mobile Power Pack e: a standardní nabíjecí kabel Honda Mobile Power Pack e: – za tento set si bude dealer běžně účtovat 94 900 korun. V rámci startovací nabídky nabízí ale skútr za velmi lákavou částku 59 900 korun. Vezmete si do rodiny rovnou dva?

Dojezd až téměř 50 km

Napájecí jednotka je kódové označení Hondy pro akumulátor. Ten je vyjímatelný a nabít jej tak můžete v bezpečí domova při pokojové teplotě. S kapacitou 29,4 Ah je stavěná na dojezd 41 kilometrů. Pokud si vystačíte i s eko režimem ECON, můžete dojezd prodloužit o dalších sedm kilometrů.


Čtěte také: Honda oznamuje masivní investici do své budoucnosti. Chystá 7 elektroaut


Ideální pro první jízdy v provozu

Pohon tvoří třífázový bezkartáčový elektromotor umístěný v zadním kole. Jeho běžný výkon je 580 W. Při maximálním výkonu ale dokáže vygenerovat až 1,7 kW. Ve své kategorii má rychlost omezenou na 45 km/h, řídit jej tedy může každý is oprávněním na osobní vozidlo skupiny B. Dává tak i dobrou možnost mladým, aby se naučili jezdit v provozu dříve než usednou do standardního vozidla nebo na větší motocykl. Pro nabíjení nepotřebujete ani přístup k výkonnější zásuvce, vystačíte s běžnou domácí 230 V při běžných Ampérech. Za dvě a půl hodiny dobijete akční rádius mezi 20 a 80 % baterie. Plné nabití si vyžádá alespoň šest hodin v zásuvce.

Honda si přála, aby bylo na první pohled poznat, že sedíte na stroji odlišném od běžných spalovacích skútrů. Proto vyrobila ocelový rám i kapotáž štíhlejší a subtilnější. Celý stroj má včetně baterie pouhých 95 kilogramů. Kromě pohonné baterie má skútr i konvenční 12V baterii, která se stará o chod celého systému. Osvětlení je tvořeno úspornými LED světly. Při navigaci mobilním telefonem můžete využít i vestavěného USB-A konektoru. Nebyl by to plnohodnotný skútr, kdyby nenabídl úložný prostor pod sedlem.

Nazývá se spíše schránkou, jeho objem činí jen 3,3 litru. Standardně dostanete i plotnu pro zadní kufr, originální příslušenství ale zatím není na trhu k dispozici. V nabídce bude i praktický kufr o objemu 35 litrů. Do něj pohodlně uložíte nákup nebo helmu. Honda do skútru zakomponovala vše potřebné i na malém půdorysu. Na délce 1 860 m dostanete přední kotoučovou brzdu, která je elektronicky propojena se zadním bubnem. Brzdný účinek je tak vždy bezpečně rozdělený mezi obě kola. Veškeré informace řidiči předává digitální přístrojový štít.

Líbí se vám uhlazená tichá nenápadná myška do města? Našla Honda zajímavé řešení do přeplněných velkých evropských měst?

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."