Jak vypadá absolutně nejlepší reklama na elektromobily?
- Automobilka Renault představila před 10 lety své první elektrické vozy
- Při té příležitosti vytvořila naprosto geniální reklamu, která je měla propagovat
- Jak si reklama vede po takové době a v čem tkví její genialita?

Francouzská automobilka představila v roce 2009 řadu Renault Z.E. (Zero Emission), přičemž šlo o koncepty elektrických vozidel. O rok později byly pak první elektromobily této řady uvedeny na trh. Rok poté se Renault rozhodl vytvořit geniální reklamu, která by lidi navedla na začátek elektrické stezky.
Geniální reklama, která nestárne
Přestože je reklama již 10 let stará a dala by se tedy považovat za silně zastaralou, tak opak je pravdou. Reklama by se dala stále považovat za aktuální. Její kvalitní a vtipné zpracování, které vás zároveň donutí se nad tématem zamyslet, je navíc neskutečné.
Čtěte také: Renault Zoe má nový rekord v dojezdu, zvládl 764,9 km na jedno nabití

Co kdyby neexistovala elektřina?
Reklama zobrazuje to, jak by to vypadalo, kdybychom u běžných spotřebičů a přístrojů nikdy nepoužívali elektřinu a místo toho k jejich provozu používali spalovací motory. Během jedné minuty dokáže video zachytit spoustu každodenních činností včetně například vaření.
Ve videu je toho vidět opravdu hodně. Můžeme tam vidět hračky na spalovací motor, počítače a tiskárny či automaty na brambůrky. Kromě toho je zde dokonce vtipná část, kde musí číšník natankovat platební terminál. Každý přístroj má pak svůj výfuk.
Cílem reklamy mělo být, aby se lidé zamysleli nad tím, kolik přístrojů na elektřinu již používají. Tím pádem se jim Renault snažil říct, že elektrický automobil není nic nezvyklého. Naopak jde o další krok v technologickém pokroku.
Video
A která reklama na elektromobily se líbí Vám? Podělte se o svůj tip v diskuzi pod článkem!