Tesle se bohužel u jejích automobilů nevyhnuly problémy způsobené především nezkušeností automobilky a nedostatečným testováním.
Model 3 trpí v zimním období na zamrzání napájecího portu a mechanismu klik u dveří. Děje se tak zejména, když zaprší a déšť následně zmrzne. To je dost nepříjemná situace pro všechny řidiče obecně, u Modelu 3 ale navíc hrozí, že se do něj jeho majitel nedostane, případně nebude schopen připojit nabíjecí kabel.
Jak tyto problémy vyřešit, na to se zaměřil YouTube kanál Pure Tesla. Jeff, majitel Modelu 3 vzal nejprve svého miláčka do myčky a následně ho vystavil venkovní teplotě, která byla zhruba -14°C. Stalo se přesně to, co Jeff chtěl – kliky přestaly fungovat a stejně tak nabíjecí konektor, do kterého ještě pro jistotu nalil trochu vody.
Dále Jeff ukazuje, jak co nejjednodušeji vyřešit tyto nemilé problémy. U kliky postačilo párkrát poklepat pěstí a bylo hotovo. S konektorem to bylo o něco horší, ale i na to má Jeff řešení. Všem majitelům Tesla automobilů doporučuje nosit s sebou v zimním období chemické polštářky, které po aktivaci zhruba 10-20 minut dovedou generovat poměrně slušné množství tepla. Pak stačí jeden takový polštářek strčit do prostoru konektoru a teplo se postará o zbytek. Ano, ideální by bylo, kdyby na toto Tesla myslela už při návrhu a výrobě vozu, ale lepší, než nic.
Zdroj: insideevs
Tesle se bohužel u jejích automobilů nevyhnuly problémy způsobené především nezkušeností automobilky a nedostatečným testováním.
Model 3 trpí v zimním období na zamrzání napájecího portu a mechanismu klik u dveří. Děje se tak zejména, když zaprší a déšť následně zmrzne. To je dost nepříjemná situace pro všechny řidiče obecně, u Modelu 3 ale navíc hrozí, že se do něj jeho majitel nedostane, případně nebude schopen připojit nabíjecí kabel.
Jak tyto problémy vyřešit, na to se zaměřil YouTube kanál Pure Tesla. Jeff, majitel Modelu 3 vzal nejprve svého miláčka do myčky a následně ho vystavil venkovní teplotě, která byla zhruba -14°C. Stalo se přesně to, co Jeff chtěl – kliky přestaly fungovat a stejně tak nabíjecí konektor, do kterého ještě pro jistotu nalil trochu vody.
Dále Jeff ukazuje, jak co nejjednodušeji vyřešit tyto nemilé problémy. U kliky postačilo párkrát poklepat pěstí a bylo hotovo. S konektorem to bylo o něco horší, ale i na to má Jeff řešení. Všem majitelům Tesla automobilů doporučuje nosit s sebou v zimním období chemické polštářky, které po aktivaci zhruba 10-20 minut dovedou generovat poměrně slušné množství tepla. Pak stačí jeden takový polštářek strčit do prostoru konektoru a teplo se postará o zbytek. Ano, ideální by bylo, kdyby na toto Tesla myslela už při návrhu a výrobě vozu, ale lepší, než nic.
Zdroj: insideevs