Společnost Ionity – podobně jako Electrify America a Fastned – také obdržela urgentní doporučení od dodavatele HUBER+SUHNERS, aby ihned uzavřela svoje ultra-rychlodobíjecí stanice.
Situace se týká čtyř evropských zemí – Rakouska, Švýcarska, Francie a Dánska – přičemž nabíječky od Ionity zůstávají funkční v Německu, Itálii, Švédsku, Norsku a mimo Aabenraa také v Dánsku. Problém způsobují kabely od HUBER+SUHNERS s kapalinovým chlazením, které jsou součástí vysokonapěťových nabíječek až do 350 kW.
V síti Ionity je nainstalovaných více než 50 stanic, převážně v západní Evropě. Nabíječky dodávají dvě společnosti – ABB (která je zároveň dodavatelem Fastnedu) a Tritium. Vzhledem k tomu, že nebylo třeba uzavřít všechny stanice, lze předpokládat, že Tritium odebírá kabely od jiného subdodavatele, než je HUBER+SUHNERS, případně dodává nabíječky s nižším napětím a standardními kabely, které není třeba deaktivovat.
Firma Ionity podle vyjádření svého šéfa Michaela Hajesche spolupracuje s partnery a dodavateli na tom, aby co možná nejdříve umožnila normální fungování dotčených stanic.
Zdroj: Insideevs
Společnost Ionity – podobně jako Electrify America a Fastned – také obdržela urgentní doporučení od dodavatele HUBER+SUHNERS, aby ihned uzavřela svoje ultra-rychlodobíjecí stanice.
Situace se týká čtyř evropských zemí – Rakouska, Švýcarska, Francie a Dánska – přičemž nabíječky od Ionity zůstávají funkční v Německu, Itálii, Švédsku, Norsku a mimo Aabenraa také v Dánsku. Problém způsobují kabely od HUBER+SUHNERS s kapalinovým chlazením, které jsou součástí vysokonapěťových nabíječek až do 350 kW.
V síti Ionity je nainstalovaných více než 50 stanic, převážně v západní Evropě. Nabíječky dodávají dvě společnosti – ABB (která je zároveň dodavatelem Fastnedu) a Tritium. Vzhledem k tomu, že nebylo třeba uzavřít všechny stanice, lze předpokládat, že Tritium odebírá kabely od jiného subdodavatele, než je HUBER+SUHNERS, případně dodává nabíječky s nižším napětím a standardními kabely, které není třeba deaktivovat.
Firma Ionity podle vyjádření svého šéfa Michaela Hajesche spolupracuje s partnery a dodavateli na tom, aby co možná nejdříve umožnila normální fungování dotčených stanic.
Zdroj: Insideevs