Logo automobilky Hyundai | foto: Unsplash
Automobilka Hyundai dosáhla důležitého milníku, když celosvětově vyrobila 100 milionů vozidel. Tohoto mimořádného cíle bylo dosaženo během 57 let od založení firmy, což Hyundai řadí mezi nejrychleji rostoucí automobilové značky. Slavnostní událost proběhla ve výrobním závodě v Ulsanu, který je stěžejním místem pro produkci značky a hraje zásadní roli v její výrobní strategii.
K oslavě tohoto mezníku byl vybrán model Ioniq 5 jako jubilejní vůz, čímž Hyundai podtrhl svůj závazek k udržitelné mobilitě a technologiím budoucnosti. Vedení společnosti při této příležitosti vyjádřilo vděčnost zákazníkům, kteří dlouhodobě podporují značku. Jaehoon Chang, prezident a CEO Hyundai, vyzdvihl význam tohoto vztahu slovy: „Bez naší věrné klientely bychom nikdy nedosáhli tohoto úspěchu.“
Závod v Ulsanu, založený v roce 1968, se stal ikonou korejského automobilového průmyslu. V roce 1975 zde byla zahájena výroba prvního velkosériového vozu v Koreji, Hyundai Pony. Od té doby se Ulsan postupně transformoval na moderní výrobní centrum, které v současnosti hraje klíčovou roli v přechodu společnosti k elektrickým vozidlům. Tímto krokem Hyundai potvrzuje svůj závazek k budoucnosti dopravy a ekologickým inovacím, které jsou stále důležitější pro dnešní globální trh.
Vizualizace nové gigafactory, kterou buduje Hyundai v jihokorejském Ulsanu | Zdroj: Hyundai Motor Group
Čtěte také: Hyundai se vrhnul do užitkových elektromobilů. Vypadají dost zvláštně
Růst společnosti Hyundai je ohromující a svědčí o její schopnosti přizpůsobit se dynamickému automobilovému trhu. Zatímco dosažení prvních 50 milionů automobilů trvalo 46 let, pro výrobu dalších 50 milionů stačilo pouze 11 let. Tento nárůst byl umožněn díky strategickému zaměření na inovace a zavádění nových modelů, jako jsou prémiové vozy Genesis a sportovní řady N. Tyto automobily nejenže rozšiřují nabídku značky, ale také posilují její pozici na trhu.
Hyundai se i nadále soustředí na ambiciózní plány do budoucna. V loňském roce bylo otevřeno globální inovační centrum v Singapuru, které se zaměřuje na chytrou městskou mobilitu. Cílem je maximalizovat efektivitu výroby a zavádět pokročilé technologie, jako jsou umělá inteligence a robotika, do nových výrobních závodů. Hyundai tak upevňuje své postavení lídra v automobilovém průmyslu a usiluje o další úspěchy v oblasti elektrifikace.
Logo automobilky Hyundai | foto: Unsplash
Automobilka Hyundai dosáhla důležitého milníku, když celosvětově vyrobila 100 milionů vozidel. Tohoto mimořádného cíle bylo dosaženo během 57 let od založení firmy, což Hyundai řadí mezi nejrychleji rostoucí automobilové značky. Slavnostní událost proběhla ve výrobním závodě v Ulsanu, který je stěžejním místem pro produkci značky a hraje zásadní roli v její výrobní strategii.
K oslavě tohoto mezníku byl vybrán model Ioniq 5 jako jubilejní vůz, čímž Hyundai podtrhl svůj závazek k udržitelné mobilitě a technologiím budoucnosti. Vedení společnosti při této příležitosti vyjádřilo vděčnost zákazníkům, kteří dlouhodobě podporují značku. Jaehoon Chang, prezident a CEO Hyundai, vyzdvihl význam tohoto vztahu slovy: „Bez naší věrné klientely bychom nikdy nedosáhli tohoto úspěchu.“
Závod v Ulsanu, založený v roce 1968, se stal ikonou korejského automobilového průmyslu. V roce 1975 zde byla zahájena výroba prvního velkosériového vozu v Koreji, Hyundai Pony. Od té doby se Ulsan postupně transformoval na moderní výrobní centrum, které v současnosti hraje klíčovou roli v přechodu společnosti k elektrickým vozidlům. Tímto krokem Hyundai potvrzuje svůj závazek k budoucnosti dopravy a ekologickým inovacím, které jsou stále důležitější pro dnešní globální trh.
Vizualizace nové gigafactory, kterou buduje Hyundai v jihokorejském Ulsanu | Zdroj: Hyundai Motor Group
Čtěte také: Hyundai se vrhnul do užitkových elektromobilů. Vypadají dost zvláštně
Růst společnosti Hyundai je ohromující a svědčí o její schopnosti přizpůsobit se dynamickému automobilovému trhu. Zatímco dosažení prvních 50 milionů automobilů trvalo 46 let, pro výrobu dalších 50 milionů stačilo pouze 11 let. Tento nárůst byl umožněn díky strategickému zaměření na inovace a zavádění nových modelů, jako jsou prémiové vozy Genesis a sportovní řady N. Tyto automobily nejenže rozšiřují nabídku značky, ale také posilují její pozici na trhu.
Hyundai se i nadále soustředí na ambiciózní plány do budoucna. V loňském roce bylo otevřeno globální inovační centrum v Singapuru, které se zaměřuje na chytrou městskou mobilitu. Cílem je maximalizovat efektivitu výroby a zavádět pokročilé technologie, jako jsou umělá inteligence a robotika, do nových výrobních závodů. Hyundai tak upevňuje své postavení lídra v automobilovém průmyslu a usiluje o další úspěchy v oblasti elektrifikace.