Hyundai zkompletoval svou elektrickou užitnou řadu ST1. Už na začátku letošního roku uvedl na domácí korejský trh dvojici elektrických dodávek ST1 Cargo a ST1 Cargo Refrigerated s chladicí nástavbou pro dopravu pro přepravu potravin. Aktuálně je doplnila dvojice další modelů. Vedle speciálního modelu ST1 High Top, který má větší ložnou kapacitu, se jedná především o ST1 Chassis Cab.
Model ST1 Chassis Cab označuje Hyundai za svůj první elektrický pracovní vůz. Na rozdíl od dodávek, které tvoří zbytek řady ST1, obsahuje pouze kabinu a šasi, na které je možné přidat různé nástavby podle konkrétních potřeb zákazníka.
Podvozek s kabinou Hyundai ST1 měří na délku 5 465 mm, na šířku 2 015 mm a na výšku 2 005 mm. Integrovaná baterie o kapacitě 76,1 kWh pak vystačí na jedno nabití až na 327 kilometrů. Jeho cena startuje na 55,95 milionech wonů (951 tisíc korun). Model ST1 High Top s vysokou skříňovou nástavbou nabízí dojezd 289 kilometrů a jeho cena bez ekologických pobídek začíná na 57,4 milionech wonů (976 tisíc korun).
Oba modely jsou vybavené rychlým nabíjením. Z 10 na 80 % se nabijí přibližně za 20 minut. Dostupné navíjecí stanice v okolí, dojezdová vzdálenost a úroveň nabití baterie se zobrazují v cloudové navigaci, kterou Hyundai své elektrické užitkové vozy vybavil.
Čtěte také: Na tohle Evropa nemá odpověď. „Čínské Porsche Taycan“ stojí zlomek ceny
Zatímco Hyundai své užitkové elektrické vozy nabízí alespoň na domácím trhu, sesterská automobilka Kia si stále dává na čas. První z modelů na nové platformě PVB by se měly představeny až příští rok. V polovině září se zveřejnil CarSpyMedia na YouTube video s maskovaným prototypem středně velkého modelu PV5.
Hyundai zkompletoval svou elektrickou užitnou řadu ST1. Už na začátku letošního roku uvedl na domácí korejský trh dvojici elektrických dodávek ST1 Cargo a ST1 Cargo Refrigerated s chladicí nástavbou pro dopravu pro přepravu potravin. Aktuálně je doplnila dvojice další modelů. Vedle speciálního modelu ST1 High Top, který má větší ložnou kapacitu, se jedná především o ST1 Chassis Cab.
Model ST1 Chassis Cab označuje Hyundai za svůj první elektrický pracovní vůz. Na rozdíl od dodávek, které tvoří zbytek řady ST1, obsahuje pouze kabinu a šasi, na které je možné přidat různé nástavby podle konkrétních potřeb zákazníka.
Podvozek s kabinou Hyundai ST1 měří na délku 5 465 mm, na šířku 2 015 mm a na výšku 2 005 mm. Integrovaná baterie o kapacitě 76,1 kWh pak vystačí na jedno nabití až na 327 kilometrů. Jeho cena startuje na 55,95 milionech wonů (951 tisíc korun). Model ST1 High Top s vysokou skříňovou nástavbou nabízí dojezd 289 kilometrů a jeho cena bez ekologických pobídek začíná na 57,4 milionech wonů (976 tisíc korun).
Oba modely jsou vybavené rychlým nabíjením. Z 10 na 80 % se nabijí přibližně za 20 minut. Dostupné navíjecí stanice v okolí, dojezdová vzdálenost a úroveň nabití baterie se zobrazují v cloudové navigaci, kterou Hyundai své elektrické užitkové vozy vybavil.
Čtěte také: Na tohle Evropa nemá odpověď. „Čínské Porsche Taycan“ stojí zlomek ceny
Zatímco Hyundai své užitkové elektrické vozy nabízí alespoň na domácím trhu, sesterská automobilka Kia si stále dává na čas. První z modelů na nové platformě PVB by se měly představeny až příští rok. V polovině září se zveřejnil CarSpyMedia na YouTube video s maskovaným prototypem středně velkého modelu PV5.