Na Hondu EV jsem se osobně hodně těšil a stále ještě těším. Honda se konečně vytasila s prototypem, který má být hodně blízký tomu, který budeme vídat na silnicích. Vypadá dobře, ale jeden aspekt mě dost zklamal.
Japonci už dříve ukázali, jak bude vypadat palubní deska a na té se nic nezměnilo, je to zkrátka v podstatě jeden velký displej. Zajímavá jsou zpětná zrcátka. Tedy spíše kamery, které budou promítat obraz na displej před řidiče.
A teď k tomu co se mi na Hondě E nezdá. Kratší dojezd by mi rozhodně nevadil, nepočítám s tím, že to bude nějaký trhač asfaltu, ale ten design považuji za zklamání. První fotky prototypů vypadaly mnohem víc “hranatě” (viz. obrázek výše). Je to velice dobře vidět třeba na A sloupku. Bylo to takové trošku retro a korespondoval s tím i volant, který postrádá jakékoliv “hyperfuturistické” prvky a vypadá, že má i poměrně tenký věnec. Designově to byl zkrátka takový závan osmdesátek a já se těšil… Čím víc se Honda blíží produkční verzi, tím je auto kulatější a přední maska teď působí úplně jinak. V tomto směru je pro mě tedy Honda E zklamání, i přesto se těším, až se s ní svezeme.
Zdroj: electrek
Na Hondu EV jsem se osobně hodně těšil a stále ještě těším. Honda se konečně vytasila s prototypem, který má být hodně blízký tomu, který budeme vídat na silnicích. Vypadá dobře, ale jeden aspekt mě dost zklamal.
Japonci už dříve ukázali, jak bude vypadat palubní deska a na té se nic nezměnilo, je to zkrátka v podstatě jeden velký displej. Zajímavá jsou zpětná zrcátka. Tedy spíše kamery, které budou promítat obraz na displej před řidiče.
Dojezd má být dle WLTP kolem 200 kilometrů. To se nezdá jako moc, ale pro elektromobil určený do města je to dostatečná porce. Rychlonabíjení dokáže baterii dostat na 80 % během 30 minut. Produkce vozu začne ještě tento rok.
A teď k tomu co se mi na Hondě E nezdá. Kratší dojezd by mi rozhodně nevadil, nepočítám s tím, že to bude nějaký trhač asfaltu, ale ten design považuji za zklamání. První fotky prototypů vypadaly mnohem víc “hranatě” (viz. obrázek výše). Je to velice dobře vidět třeba na A sloupku. Bylo to takové trošku retro a korespondoval s tím i volant, který postrádá jakékoliv “hyperfuturistické” prvky a vypadá, že má i poměrně tenký věnec. Designově to byl zkrátka takový závan osmdesátek a já se těšil… Čím víc se Honda blíží produkční verzi, tím je auto kulatější a přední maska teď působí úplně jinak. V tomto směru je pro mě tedy Honda E zklamání, i přesto se těším, až se s ní svezeme.
Zdroj: electrek