Automobilce Ford se na evropském trhu nedaří tolik, jako by si její zástupci přáli, a proto můžeme v následujících letech očekávat výraznou změnu přístupu a částečnou přestavbu současné modelové řady. Obecně lze říct, že se nabídka na starém kontinentu začne více podobat té na trhu domácím – více důrazu na větší vozy, jízdu mimo město a praktičnost. Je to však krok správným směrem?
Poté, co Ford oznámil ukončení výroby modelu Mondeo a následně také menší Fiesty či Focusu, začaly vyvstávat otázky ohledně budoucnosti značky. Proč by automobilka zničehonic jen tak vyškrtla takto populární vozy, které na silnicích vídáme bez nadsázky dennodenně hned několikrát?
Inu, zdá se, že to bylo součástí dlouhodobějšího plánu, jehož výsledkem má být připodobnění evropského trhu k tomu americkému. Na co se tedy můžeme v budoucnu od automobilky Ford v Evropě těšit?
Čtěte také: Němci v problémech! Solární elektromobil Sono Sion možná skončí velkým nezdarem
Co si pod tím představit? Pokud jste někdy byli ve Spojených státech, jistě víte, že zde v oblasti automobilového průmyslu platí jednoduché pravidlo – čím větší a silnější, tím lepší. Společnost Ford chce na našem území výrazněji uplatňovat slogan „Adventurous Spirit“ (v překladu „Dobrodružná duše“), který odkazuje na americkou svobodu, rozmanitou přírodu a touhu po dobrodružství. V praxi to bude vypadat tak, že za 3 roky bude nejmenším dostupným modelem Puma a do konfigurátoru přibude například model Bronco, který za oceánem slaví velký úspěch.
Dle dostupných informací pocítíme zdůraznění nových cílů také v rámci marketingu – Ford Mustang bude označován jako „Wild Performance“ (Divoký výkon), crossover Puma jako „Urban Escape“ (Únik z města), větší Explorer budeme znát jako „Active Adventure“ (Aktivní dobrodružství) a vrchol potravinového řetězce Raptor bude propagován jako „Ultimate Outdoor“.
Automobilce Ford se na evropském trhu nedaří tolik, jako by si její zástupci přáli, a proto můžeme v následujících letech očekávat výraznou změnu přístupu a částečnou přestavbu současné modelové řady. Obecně lze říct, že se nabídka na starém kontinentu začne více podobat té na trhu domácím – více důrazu na větší vozy, jízdu mimo město a praktičnost. Je to však krok správným směrem?
Poté, co Ford oznámil ukončení výroby modelu Mondeo a následně také menší Fiesty či Focusu, začaly vyvstávat otázky ohledně budoucnosti značky. Proč by automobilka zničehonic jen tak vyškrtla takto populární vozy, které na silnicích vídáme bez nadsázky dennodenně hned několikrát?
Inu, zdá se, že to bylo součástí dlouhodobějšího plánu, jehož výsledkem má být připodobnění evropského trhu k tomu americkému. Na co se tedy můžeme v budoucnu od automobilky Ford v Evropě těšit?
Čtěte také: Němci v problémech! Solární elektromobil Sono Sion možná skončí velkým nezdarem
Co si pod tím představit? Pokud jste někdy byli ve Spojených státech, jistě víte, že zde v oblasti automobilového průmyslu platí jednoduché pravidlo – čím větší a silnější, tím lepší. Společnost Ford chce na našem území výrazněji uplatňovat slogan „Adventurous Spirit“ (v překladu „Dobrodružná duše“), který odkazuje na americkou svobodu, rozmanitou přírodu a touhu po dobrodružství. V praxi to bude vypadat tak, že za 3 roky bude nejmenším dostupným modelem Puma a do konfigurátoru přibude například model Bronco, který za oceánem slaví velký úspěch.
Dle dostupných informací pocítíme zdůraznění nových cílů také v rámci marketingu – Ford Mustang bude označován jako „Wild Performance“ (Divoký výkon), crossover Puma jako „Urban Escape“ (Únik z města), větší Explorer budeme znát jako „Active Adventure“ (Aktivní dobrodružství) a vrchol potravinového řetězce Raptor bude propagován jako „Ultimate Outdoor“.