Tesla Model 3 si zkusila tzv. losí test, který prověřuje chování vozidla při náhlé změně směru.
TIP: Nová, elektrická Škoda Superb iV pohořela v losím testu
Losí test je manévrovací test, který má za úkol zjistit, jak se auto zachová v případě náhlé překážky na vozovce, které zabere klidně celý jízdní pruh. Jako třeba los.
Španělský automobilový magazín km77 již před dvěma lety prověřil Teslu Model X losím testem. Elektrické SUV si nevedlo špatně, ve vyšších rychlostech však již mělo problémy jako většina SUVček.
Model 3 (test) je nejlehčí auto z nabídky Tesly, tudíž se očekávalo, že si povede lépe. Magazín km77 uvedl, že výkon Modelu 3 je “příkladný” – „Model 3 dosáhl velmi dobrých výsledků v testech na okruhu. Ze záznamů a jednomyslného názoru tří řidičů, kteří se zúčastnili testovaní, je, že auto v těchto testech reaguje příkladně.”
Model 3 si vede dobře až do rychlosti 88 km/h, kdy už sráží kužely. Z videa a výsledků losího testu je zřejmé, že označení Nejbezpečnější auto nenese Model 3 zbytečně.
zdroj: Electrek
Tesla Model 3 si zkusila tzv. losí test, který prověřuje chování vozidla při náhlé změně směru.
TIP: Nová, elektrická Škoda Superb iV pohořela v losím testu
Losí test je manévrovací test, který má za úkol zjistit, jak se auto zachová v případě náhlé překážky na vozovce, které zabere klidně celý jízdní pruh. Jako třeba los.
Španělský automobilový magazín km77 již před dvěma lety prověřil Teslu Model X losím testem. Elektrické SUV si nevedlo špatně, ve vyšších rychlostech však již mělo problémy jako většina SUVček.
Model 3 (test) je nejlehčí auto z nabídky Tesly, tudíž se očekávalo, že si povede lépe. Magazín km77 uvedl, že výkon Modelu 3 je “příkladný” – „Model 3 dosáhl velmi dobrých výsledků v testech na okruhu. Ze záznamů a jednomyslného názoru tří řidičů, kteří se zúčastnili testovaní, je, že auto v těchto testech reaguje příkladně.”
Model 3 si vede dobře až do rychlosti 88 km/h, kdy už sráží kužely. Z videa a výsledků losího testu je zřejmé, že označení Nejbezpečnější auto nenese Model 3 zbytečně.
zdroj: Electrek