Jedním z nejzajímavějších konceptů loňského autosalonu ve Frankfurtu byl dozajista Hyundai 45. Prototyp elektromobilu nové generace už je blízko sériové produkci, jeho testy právě probíhají.
TIP: Elektromobil Hyundai 45 se stal nejlepším koncepčním vozem
Vůz byl nachytán při zimních testech, které jsou mezi výrobci elektromobilů poměrně populární. Jedná se totiž prakticky o ty nejtěžší podmínky, kterým lze elektromobil vystavit. Maskovaný prototyp vypadá dost odlišně od konceptu, což může být pro někoho dost zklamání.
Produkční verze “pětačtyřicítky” by měla dostat pohon všech kol pomocí dvou elektromotorů. Větší má být na zadní nápravě a menší na přední. Toto řešení by prospělo dynamickým vlastnostem, zejména zrychlení. Hovoří se o tom, že platformou by měla být E-GMP (Electric-Global Modular Platform), což by znamenalo dlouhý dojezd díky velké baterii, stejně jako rychlé nabíjení výkonem 100 až 150 kW.
Zdroj: insideevs
Jedním z nejzajímavějších konceptů loňského autosalonu ve Frankfurtu byl dozajista Hyundai 45. Prototyp elektromobilu nové generace už je blízko sériové produkci, jeho testy právě probíhají.
TIP: Elektromobil Hyundai 45 se stal nejlepším koncepčním vozem
Vůz byl nachytán při zimních testech, které jsou mezi výrobci elektromobilů poměrně populární. Jedná se totiž prakticky o ty nejtěžší podmínky, kterým lze elektromobil vystavit. Maskovaný prototyp vypadá dost odlišně od konceptu, což může být pro někoho dost zklamání.
Produkční verze “pětačtyřicítky” by měla dostat pohon všech kol pomocí dvou elektromotorů. Větší má být na zadní nápravě a menší na přední. Toto řešení by prospělo dynamickým vlastnostem, zejména zrychlení. Hovoří se o tom, že platformou by měla být E-GMP (Electric-Global Modular Platform), což by znamenalo dlouhý dojezd díky velké baterii, stejně jako rychlé nabíjení výkonem 100 až 150 kW.
Zdroj: insideevs