Výrobce elektrických kol FLX před dvěma lety překvapil trh se svým elegantním a nenápadným elektrokolem s názvem Babymaker. Model má velký úspěch, na který chce výrobce navázat s aktualizovaným modelem Babymaker II. A jestli se první model tak skvěle povedl, nyní přijíždí na trh ještě lepší verze.
Druhá generace elektrokola byla představena v magický den s datem 22. 2. 2022 a aby to nebylo málo, prezentace se uskutečnila ve 14:22 východního amerického času. V překladu zápisu do anglických hodnot se tak stalo ve 2:22 PM EST.
A pokud by se někomu snad zdálo, že toho s dvojkami u druhého modelu Babymaker stále není dost, byla doporučená maloobchodní cena stanovena na 2 222 dolarů (zhruba 48 tisíc korun). Nechme ale dvojek a pojďme si ukázat, proč se kolo může pro mnoho lidí stát jedničkou ve výběru nového elektrokola.
Čtěte také: Dechberoucí dřevěné elektrokolo mění pravidla hry. Stojíme u zrodu nového trendu?
Původní model byl nadmíru populární. Dokazují to předobjednávky na serveru Indiegogo, které v roce 2020 dosáhly hodnoty přes 13 milionů dolarů. FLX chce na tento úspěch navázat. Ptáte se, čím je toto elektrokolo tak odlišné od ostatních? Na kole byste na první pohled především těžko poznali, že se jedná o elektrokolo
Při letmém pohledu vypadá jako našlapaná silnička s robustním rámem. Jenže rámová trubka v sobě skrývá baterii o kapacitě 360 Wh s maximálním dojezdem 112 kilometrů. Pokud byste ale chtěli takového dojezdu dosáhnout, budete taky muset pořádně šlápnout do pedálů. Tento dojezd získáte pouze v případě ekonomické dopomoci.
Přenos síly z pedálů k motoru umístěném v zadním náboji zajišťuje řemen. V cyklistickém průmyslu se jedná o jednotky modelů, které tímto převodem disponují a zdá se nám to jako škoda. Přitom se jedná o odolný, téměř bezúdržbový způsob, který vydrží tisíce kilometrů bez jediného servisního zásahu.
Motor nabízí výkon 350 W a kolo by mělo být schopné dosahovat rychlosti 40 km/h. Na minimalistickém kole nehledejte ani plynovou páčku, motor musíte roztočit silou vlastních nohou. Co ovšem můžete ovládat pohodlněji je síla pomoci motoru.
Čtěte také: Futuristické elektrokolo Pilot zasadí smrtelnou ránu konkurenci! Kořeny má v Česku
K bezpečnému zastavení vám pomohou vysoce kvalitní hydraulické kotoučové brzdy Magura. Někdo by mohl namítnout, že na kole, které váží pouhých 18,5 kilogramů je takových brzd i škoda a mohly by zde být brzdy nižší třídy. Kolo se ale chce odlišit od masy konkurence především tím, že na sobě ponese nálepku “Born in the USA”.
Kola se mají vyrábět v Detroitu a mají tak přinést přidanou hodnotu oproti kolům vyrobených v Číně. Alespoň tak značku prezentuje ředitel marketingu, Scott Anderson. Ovšem jak jistě tušíte, spousta komponent pochází z exportu, a tak se kolo bude prezentovat alespoň jako “Sestaveno v USA”. Minimálně to dodává více na důvěryhodnosti značky. Kolo jako takové působí velmi čistým dojmem a mezi běžnými elektrokoly se bude vyjímat.
Výrobce elektrických kol FLX před dvěma lety překvapil trh se svým elegantním a nenápadným elektrokolem s názvem Babymaker. Model má velký úspěch, na který chce výrobce navázat s aktualizovaným modelem Babymaker II. A jestli se první model tak skvěle povedl, nyní přijíždí na trh ještě lepší verze.
Druhá generace elektrokola byla představena v magický den s datem 22. 2. 2022 a aby to nebylo málo, prezentace se uskutečnila ve 14:22 východního amerického času. V překladu zápisu do anglických hodnot se tak stalo ve 2:22 PM EST.
A pokud by se někomu snad zdálo, že toho s dvojkami u druhého modelu Babymaker stále není dost, byla doporučená maloobchodní cena stanovena na 2 222 dolarů (zhruba 48 tisíc korun). Nechme ale dvojek a pojďme si ukázat, proč se kolo může pro mnoho lidí stát jedničkou ve výběru nového elektrokola.
Čtěte také: Dechberoucí dřevěné elektrokolo mění pravidla hry. Stojíme u zrodu nového trendu?
Původní model byl nadmíru populární. Dokazují to předobjednávky na serveru Indiegogo, které v roce 2020 dosáhly hodnoty přes 13 milionů dolarů. FLX chce na tento úspěch navázat. Ptáte se, čím je toto elektrokolo tak odlišné od ostatních? Na kole byste na první pohled především těžko poznali, že se jedná o elektrokolo
Při letmém pohledu vypadá jako našlapaná silnička s robustním rámem. Jenže rámová trubka v sobě skrývá baterii o kapacitě 360 Wh s maximálním dojezdem 112 kilometrů. Pokud byste ale chtěli takového dojezdu dosáhnout, budete taky muset pořádně šlápnout do pedálů. Tento dojezd získáte pouze v případě ekonomické dopomoci.
Přenos síly z pedálů k motoru umístěném v zadním náboji zajišťuje řemen. V cyklistickém průmyslu se jedná o jednotky modelů, které tímto převodem disponují a zdá se nám to jako škoda. Přitom se jedná o odolný, téměř bezúdržbový způsob, který vydrží tisíce kilometrů bez jediného servisního zásahu.
Motor nabízí výkon 350 W a kolo by mělo být schopné dosahovat rychlosti 40 km/h. Na minimalistickém kole nehledejte ani plynovou páčku, motor musíte roztočit silou vlastních nohou. Co ovšem můžete ovládat pohodlněji je síla pomoci motoru.
Čtěte také: Futuristické elektrokolo Pilot zasadí smrtelnou ránu konkurenci! Kořeny má v Česku
K bezpečnému zastavení vám pomohou vysoce kvalitní hydraulické kotoučové brzdy Magura. Někdo by mohl namítnout, že na kole, které váží pouhých 18,5 kilogramů je takových brzd i škoda a mohly by zde být brzdy nižší třídy. Kolo se ale chce odlišit od masy konkurence především tím, že na sobě ponese nálepku “Born in the USA”.
Kola se mají vyrábět v Detroitu a mají tak přinést přidanou hodnotu oproti kolům vyrobených v Číně. Alespoň tak značku prezentuje ředitel marketingu, Scott Anderson. Ovšem jak jistě tušíte, spousta komponent pochází z exportu, a tak se kolo bude prezentovat alespoň jako “Sestaveno v USA”. Minimálně to dodává více na důvěryhodnosti značky. Kolo jako takové působí velmi čistým dojmem a mezi běžnými elektrokoly se bude vyjímat.