Elektrická třída V se chystá na trh, ale před tím ještě musí projít testy. Pro elektromobily jsou nejnáročnější podmínky ty zimní, takže německá automobilka důkladně testovala ve Švédsku.
TIP: Mercedes EQC se moc neprodává. Ani na domácím trhu to není žádná sláva
To samozřejmě znamená teploty i kolem -30°C, sněhem a ledem pokryté silnice, no zkrátka podmínky vskutku nepříliš ideální pro jízdu autem. Podle zástupců automobilky si ale vůz vedl velice dobře a náročné testy ukázaly jeho připravenost ke vstupu na trh.
EQV bude druhý “EQ” Mercedes, který na trhu uvidíme. Tím prvním byl SUV elektromobil Mercedes EQC (test). EQV bude ke koupi ve dvou variantách délky, 3,2 a 3,43 metru. Odveze až 8 lidí najednou a podle cyklu NEDC má ujet na jedno nabití až 418 kilometrů. Pohon přední nápravy zvládne trvale 70 kW, krátkodobě ale může výkon povyskočit až na 150 kW. Maximální rychlost vozu bude 160 km/h a spotřeba by měla být 26,4 kWh/100 km.
V podlaze zabudovaná baterie bude mít kapacitu 100 kWh, přičemž využitelných bude 90 kWh. Nabíjet půjde výkonem maximálně 110 kW a z 10 na 80 % to má být zvládnutelné do 45 minut. Možná trochu netradičně bude umístěn nabíjecí konektor před levým předním kolem.
zdroj: Daimler
Elektrická třída V se chystá na trh, ale před tím ještě musí projít testy. Pro elektromobily jsou nejnáročnější podmínky ty zimní, takže německá automobilka důkladně testovala ve Švédsku.
TIP: Mercedes EQC se moc neprodává. Ani na domácím trhu to není žádná sláva
To samozřejmě znamená teploty i kolem -30°C, sněhem a ledem pokryté silnice, no zkrátka podmínky vskutku nepříliš ideální pro jízdu autem. Podle zástupců automobilky si ale vůz vedl velice dobře a náročné testy ukázaly jeho připravenost ke vstupu na trh.
EQV bude druhý “EQ” Mercedes, který na trhu uvidíme. Tím prvním byl SUV elektromobil Mercedes EQC (test). EQV bude ke koupi ve dvou variantách délky, 3,2 a 3,43 metru. Odveze až 8 lidí najednou a podle cyklu NEDC má ujet na jedno nabití až 418 kilometrů. Pohon přední nápravy zvládne trvale 70 kW, krátkodobě ale může výkon povyskočit až na 150 kW. Maximální rychlost vozu bude 160 km/h a spotřeba by měla být 26,4 kWh/100 km.
V podlaze zabudovaná baterie bude mít kapacitu 100 kWh, přičemž využitelných bude 90 kWh. Nabíjet půjde výkonem maximálně 110 kW a z 10 na 80 % to má být zvládnutelné do 45 minut. Možná trochu netradičně bude umístěn nabíjecí konektor před levým předním kolem.
zdroj: Daimler