Velmi nevybíravým způsobem se vyjádřila skupina radikálních ekologických aktivistů, když u dealerství Tesly ve Frankfurtu zapálila patnáct elektromobilů. Paradoxem nyní je, že tímto činem se skupina zasloužila o vznik mnohem více oxidů uhličitého a dalších škodlivých zplodin, než kterým se snaží svými běžnými aktivitami předejít.
Frankfurt je bohužel na podobné aktivistické akce a protesty zvyklý. I proto pořadatel veletrhu IAA Mobility přesunul své působení do Mnichova. Místní protesty nejsou natolik radikální nebo obtěžující na takové úrovni. Obecně je projev aktivistů v Mnichově více poklidný a „lidský“. Lidé se shromažďují mimo exponované oblasti, vyjadřují se pomocí panelů a značek a maximálně uskuteční řeči a debaty. Jak je vidět, frankfurtští se ale projevují výrazně odlišně.
Na požár ve Frankfurtu muselo být přivoláno čtyřicet hasičů a celková škoda se odhaduje na půl milionu eur. Radikální skupina se přiznala ke kriminálnímu útoku. Na webu Indymedia zveřejnila zprávu, ve kterém anonymně přiznávají žhářství. Učinili tak na protest konání veletrhu IAA. Jejich hlavní nesouhlas s elektromobily Tesly je ten, že automobilka údajně těží lithium a kobalt a negativně tak ovlivňují domorodé komunity.
Čtěte také: Ekologičtí aktivisté se zbláznili! Zablokovali ženu v elektromobilu, vezla dítě do nemocnice
Podle nich je Tesla největším nepřítelem. Zatímco se snaží propagovat zelenou a čistou mobilitu a ideologii elektromobility, tak na pozadí drancuje přírodu a její zdroje. Jejich těžba v Jižní Americe a Africe zatěžuje místní obyvatelstvo a ještě více umocňuje jejich špatnou životní situaci.
To ovšem nejsou jediné důvody, proč skupiny útočí na Teslu. Smýšlení jejího ředitele Muska je jim obecně protivné. Jeho plány na kolonizaci Marsu jsou prý pouze komerčním projektem dovolené pro nejbohatší vrstvu. Prý mu vůbec nejde o to vytvořit z lidstva multiplanetární rasu. Takové názory jsou zcela jistě velmi přehnané a hlavně lehce vyvratitelné. Co rozumného by ovšem podobné radikální skupiny mohly veřejnosti přiznat, že?
Velmi nevybíravým způsobem se vyjádřila skupina radikálních ekologických aktivistů, když u dealerství Tesly ve Frankfurtu zapálila patnáct elektromobilů. Paradoxem nyní je, že tímto činem se skupina zasloužila o vznik mnohem více oxidů uhličitého a dalších škodlivých zplodin, než kterým se snaží svými běžnými aktivitami předejít.
Frankfurt je bohužel na podobné aktivistické akce a protesty zvyklý. I proto pořadatel veletrhu IAA Mobility přesunul své působení do Mnichova. Místní protesty nejsou natolik radikální nebo obtěžující na takové úrovni. Obecně je projev aktivistů v Mnichově více poklidný a „lidský“. Lidé se shromažďují mimo exponované oblasti, vyjadřují se pomocí panelů a značek a maximálně uskuteční řeči a debaty. Jak je vidět, frankfurtští se ale projevují výrazně odlišně.
Na požár ve Frankfurtu muselo být přivoláno čtyřicet hasičů a celková škoda se odhaduje na půl milionu eur. Radikální skupina se přiznala ke kriminálnímu útoku. Na webu Indymedia zveřejnila zprávu, ve kterém anonymně přiznávají žhářství. Učinili tak na protest konání veletrhu IAA. Jejich hlavní nesouhlas s elektromobily Tesly je ten, že automobilka údajně těží lithium a kobalt a negativně tak ovlivňují domorodé komunity.
Čtěte také: Ekologičtí aktivisté se zbláznili! Zablokovali ženu v elektromobilu, vezla dítě do nemocnice
Podle nich je Tesla největším nepřítelem. Zatímco se snaží propagovat zelenou a čistou mobilitu a ideologii elektromobility, tak na pozadí drancuje přírodu a její zdroje. Jejich těžba v Jižní Americe a Africe zatěžuje místní obyvatelstvo a ještě více umocňuje jejich špatnou životní situaci.
To ovšem nejsou jediné důvody, proč skupiny útočí na Teslu. Smýšlení jejího ředitele Muska je jim obecně protivné. Jeho plány na kolonizaci Marsu jsou prý pouze komerčním projektem dovolené pro nejbohatší vrstvu. Prý mu vůbec nejde o to vytvořit z lidstva multiplanetární rasu. Takové názory jsou zcela jistě velmi přehnané a hlavně lehce vyvratitelné. Co rozumného by ovšem podobné radikální skupiny mohly veřejnosti přiznat, že?