Firma Ducati je známá jako jeden z nejpopulárnějších výrobců motocyklů na světě. Italská značka se velkou měrou zasloužila o současnou podobu výkonných moderních motocyklů a na závodních okruzích si připsala řadu významných úspěchů. Vzhledem k vývoji ve světě mobility si Ducati nemůže dovolit zůstat stranou, a proto věnuje značnou pozornost inovacím, souvisejícím s elektromobilitou.
Značka nedávno představila několik možností městské mobility, včetně elektrického skútru a skládacích elektrokol. Ducati vyrábí také řadu výkonných horských a silničních elektrokol. Nejnovější nabídka přichází v podobě elektrických kol Scrambler Ducati SCR-X a SCR-E GT. Nové modely byly vyvinuty v Centro Stile Ducati a ve spolupráci se značkou Platum. Oba stroje by se měly objevit na pultech již během 14 dnů.
Obě kola jsou navržena pro městský provoz a jsou poháněna elektromotorem, využívajícím napětí 48 V. SCR-X má obuty silniční pneumatiky o rozměru 20 × 4 palce, stroj je vybaven klasickým předním odpružením a integrovaným zadním nosičem, který standardně uveze až 25 kg zavazadel. Plně nabitá baterie má kapacitu 499 Wh a poskytuje dojezd až 80 kilometrů. Baterii je možné vyjmout a nabíjet samostatně. Elektrický pohon pomáhá jezdci do maximální rychlosti 25 km/h.
Čtěte také: Ducati představuje závodní elektrokolo s cenou, ze které se vám protočí panenky
Druhý model, SCR-E GT, má podobné proporce, ale kolo je vybaveno robustními pneumatikami s hrubým vzorkem. Kolo je robustnější a zvládne jízdu v lehkém terénu, na štěrkových nebo na písčitých cestách. Součástí výbavy je větší baterie o kapacitě 614 Wh, která vzhledem k vyšší váze kola nabízí stejný dojezd, tedy až 80 km na jedno nabití. O pohon se stará nábojový motor Bafang s maximálním točivým momentem 60 Nm.
Kolo je vybaveno sedmirychlostní přehazovačkou Shimano Tourney, která se stará o efektivní nastavení převodů za různých jízdních podmínek a umožňuje využívat elektrokolo v případě potřeby jako běžné jízdní kolo bez dopomoci motoru. Rychlost jízdy, zbývající kapacitu baterie i stupeň přípomoci můžete sledovat na vodotěsném displeji. Hliníkový rám obou modelů je možné jednoduše složit a celé kolo umístit do kufru běžného hatchbacku nebo SUV.
Firma Ducati je známá jako jeden z nejpopulárnějších výrobců motocyklů na světě. Italská značka se velkou měrou zasloužila o současnou podobu výkonných moderních motocyklů a na závodních okruzích si připsala řadu významných úspěchů. Vzhledem k vývoji ve světě mobility si Ducati nemůže dovolit zůstat stranou, a proto věnuje značnou pozornost inovacím, souvisejícím s elektromobilitou.
Značka nedávno představila několik možností městské mobility, včetně elektrického skútru a skládacích elektrokol. Ducati vyrábí také řadu výkonných horských a silničních elektrokol. Nejnovější nabídka přichází v podobě elektrických kol Scrambler Ducati SCR-X a SCR-E GT. Nové modely byly vyvinuty v Centro Stile Ducati a ve spolupráci se značkou Platum. Oba stroje by se měly objevit na pultech již během 14 dnů.
Obě kola jsou navržena pro městský provoz a jsou poháněna elektromotorem, využívajícím napětí 48 V. SCR-X má obuty silniční pneumatiky o rozměru 20 × 4 palce, stroj je vybaven klasickým předním odpružením a integrovaným zadním nosičem, který standardně uveze až 25 kg zavazadel. Plně nabitá baterie má kapacitu 499 Wh a poskytuje dojezd až 80 kilometrů. Baterii je možné vyjmout a nabíjet samostatně. Elektrický pohon pomáhá jezdci do maximální rychlosti 25 km/h.
Čtěte také: Ducati představuje závodní elektrokolo s cenou, ze které se vám protočí panenky
Druhý model, SCR-E GT, má podobné proporce, ale kolo je vybaveno robustními pneumatikami s hrubým vzorkem. Kolo je robustnější a zvládne jízdu v lehkém terénu, na štěrkových nebo na písčitých cestách. Součástí výbavy je větší baterie o kapacitě 614 Wh, která vzhledem k vyšší váze kola nabízí stejný dojezd, tedy až 80 km na jedno nabití. O pohon se stará nábojový motor Bafang s maximálním točivým momentem 60 Nm.
Kolo je vybaveno sedmirychlostní přehazovačkou Shimano Tourney, která se stará o efektivní nastavení převodů za různých jízdních podmínek a umožňuje využívat elektrokolo v případě potřeby jako běžné jízdní kolo bez dopomoci motoru. Rychlost jízdy, zbývající kapacitu baterie i stupeň přípomoci můžete sledovat na vodotěsném displeji. Hliníkový rám obou modelů je možné jednoduše složit a celé kolo umístit do kufru běžného hatchbacku nebo SUV.