DPD bude od prosince tohoto roku využívat elektronáklaďák společnosti Futuricum. Jedná se o model Logistics 18E s kapacitou baterie 680 kWh.
TIP: Elektrické nákladní vozy od Daimleru se už prohánějí po Evropě i v Japonsku
Vůz nahradí spalovací protějšek na trase mezi depem DPD v Möhlinu a distribučním centrem v Buchsu a očekává se, že najede nejméně 80 000 kilometrů ročně. Podle výrobce provoz ušetří DPD 72 tun emisí oxidu uhličitého ročně oproti spalovacímu protějšku.
Obří akumulátor umožní ujet až 760 kilometrů na jedno nabití. „Díky tomu je vozidlo velmi konkurenceschopné, pokud jde o dojezd, i ve srovnání s vodíkovými vozidly na delší vzdálenostech,“ uvedl Adrian Melliger, generální ředitel společnosti Designwerk.
Ředitel švýcarské pobočky DPD Tilmann Schultze uvedl, že i když je hlavní důraz kladen na použití nové technologie, odstranění nákladů na naftu a stále platné osvobození od daně z těžkých nákladních vozidel je zásadní pro realizaci tohoto projektu také z ekonomického hlediska.
zdroj: electrive
DPD bude od prosince tohoto roku využívat elektronáklaďák společnosti Futuricum. Jedná se o model Logistics 18E s kapacitou baterie 680 kWh.
TIP: Elektrické nákladní vozy od Daimleru se už prohánějí po Evropě i v Japonsku
Vůz nahradí spalovací protějšek na trase mezi depem DPD v Möhlinu a distribučním centrem v Buchsu a očekává se, že najede nejméně 80 000 kilometrů ročně. Podle výrobce provoz ušetří DPD 72 tun emisí oxidu uhličitého ročně oproti spalovacímu protějšku.
Obří akumulátor umožní ujet až 760 kilometrů na jedno nabití. „Díky tomu je vozidlo velmi konkurenceschopné, pokud jde o dojezd, i ve srovnání s vodíkovými vozidly na delší vzdálenostech,“ uvedl Adrian Melliger, generální ředitel společnosti Designwerk.
Ředitel švýcarské pobočky DPD Tilmann Schultze uvedl, že i když je hlavní důraz kladen na použití nové technologie, odstranění nákladů na naftu a stále platné osvobození od daně z těžkých nákladních vozidel je zásadní pro realizaci tohoto projektu také z ekonomického hlediska.
zdroj: electrive