V německém Kolíně nad Rýnem byl nedávno představen další StreetScooter německé mezinárodní logistické společnosti Deutsche Post DHL, který si nese pořadové číslo 10 000. Tato elektrická vozidla od svého uvedení na trh ujela již více než 100 milionů kilometrů a ročně ušetřila kolem 36 000 tun CO2.
Společnost Deutsche Post DHL není žádným elektronováčkem, má už ve svém vozovém parku kromě 10 000 dodávek StreetScooter také 12 000 elektrických kol a elektrických tříkolek. Spolu s tím vlastní i 13 500 dobíjecích stanic, které mají strategicky rozmístěné ve svých depech a dodacích základnách. StreetScooterů existuje hned několik modelů. StreetScooter Work a Work L se vyrábějí v závodech v Cáchách a v Dürenu v Německu, zatímco model Work XL vyrábí společnost Ford Motors v německém Kolíně nad Rýnem.
„StreetScootery nám dovolují vytvářet větší bezpečnost a ochranu zdraví při práci mezi našimi zaměstnanci,” řekl Tobias Meyer. „Vozidla mají řadu funkcí, díky kterým zaměstnanci vozidla akceptují, včetně designu, který zaměstnancům umožňuje snadnější výstup z vozu při rozvozu zásilek a vysoké nákladní kapacity.”
V rámci programu ochrany životního prostředí s názvem GoGreen se DHL snaží elektrifikovat svůj vozový park. Tento plán zahrnuje snížení emisí související s logistikou firmy na nulu a to do roku 2050.
Tobias Meyer, člen představenstva, který dohlíží na společnost Post & Parcel Germany, uvedl: „Náš silný závazek v oblasti elektromobility ukazuje, že ochrana životního prostředí je jen těžko smyšlenou fantazií nebo způsobem, jak získat v naší společnosti vztahy s veřejností. Bereme tento problém velmi vážně. Stačí se podívat na náš ambiciózní cíl dosáhnout nulových emisí do roku 2050, abyste viděli, jak vážně to víme. 10 000. StreetScooter je důležitým milníkem na cestě k „zelené nule“ a ukazuje jednu věc: Deutsche Post DHL Group podniká rázné kroky a podporuje změnu dopravy v Německu. “
Minulý rok společnost DHL najala společnost Goldman Sachs, aby vyhodnotila možnosti StreetScooterů, protože se snaží rozšířit a využít zjevně rostoucí poptávku. Generální ředitel Deutsche Post Frank Appel uvedl, že možnosti zahrnují spolupráci s výrobci, anebo získání finančního investora.
Firma DHL provozuje celosvětově asi 99 tisíc vozidel, takže i s 10 tisíci StreetScootery nejsou zdaleka na konci své cesty v elektrifikaci. Mezitím StreetScooter také dodává vozidla na elektrický pohon společnostem v Japonsku, v Británii a v Německu.
Letos v květnu na již proběhlém festivalu GreenTech, který se odehrává v Berlíně oznámil StreetScooter spolupráci na vývoji H2 Panel Van, což má být dodávka poháněna vodíkovým palivovým článkem s dojezdem až 500 kilometrů.
Zdroj: electrive.com
V německém Kolíně nad Rýnem byl nedávno představen další StreetScooter německé mezinárodní logistické společnosti Deutsche Post DHL, který si nese pořadové číslo 10 000. Tato elektrická vozidla od svého uvedení na trh ujela již více než 100 milionů kilometrů a ročně ušetřila kolem 36 000 tun CO2.
Společnost Deutsche Post DHL není žádným elektronováčkem, má už ve svém vozovém parku kromě 10 000 dodávek StreetScooter také 12 000 elektrických kol a elektrických tříkolek. Spolu s tím vlastní i 13 500 dobíjecích stanic, které mají strategicky rozmístěné ve svých depech a dodacích základnách. StreetScooterů existuje hned několik modelů. StreetScooter Work a Work L se vyrábějí v závodech v Cáchách a v Dürenu v Německu, zatímco model Work XL vyrábí společnost Ford Motors v německém Kolíně nad Rýnem.
„StreetScootery nám dovolují vytvářet větší bezpečnost a ochranu zdraví při práci mezi našimi zaměstnanci,” řekl Tobias Meyer. „Vozidla mají řadu funkcí, díky kterým zaměstnanci vozidla akceptují, včetně designu, který zaměstnancům umožňuje snadnější výstup z vozu při rozvozu zásilek a vysoké nákladní kapacity.”
V rámci programu ochrany životního prostředí s názvem GoGreen se DHL snaží elektrifikovat svůj vozový park. Tento plán zahrnuje snížení emisí související s logistikou firmy na nulu a to do roku 2050.
Tobias Meyer, člen představenstva, který dohlíží na společnost Post & Parcel Germany, uvedl: „Náš silný závazek v oblasti elektromobility ukazuje, že ochrana životního prostředí je jen těžko smyšlenou fantazií nebo způsobem, jak získat v naší společnosti vztahy s veřejností. Bereme tento problém velmi vážně. Stačí se podívat na náš ambiciózní cíl dosáhnout nulových emisí do roku 2050, abyste viděli, jak vážně to víme. 10 000. StreetScooter je důležitým milníkem na cestě k „zelené nule“ a ukazuje jednu věc: Deutsche Post DHL Group podniká rázné kroky a podporuje změnu dopravy v Německu. “
Minulý rok společnost DHL najala společnost Goldman Sachs, aby vyhodnotila možnosti StreetScooterů, protože se snaží rozšířit a využít zjevně rostoucí poptávku. Generální ředitel Deutsche Post Frank Appel uvedl, že možnosti zahrnují spolupráci s výrobci, anebo získání finančního investora.
Firma DHL provozuje celosvětově asi 99 tisíc vozidel, takže i s 10 tisíci StreetScootery nejsou zdaleka na konci své cesty v elektrifikaci. Mezitím StreetScooter také dodává vozidla na elektrický pohon společnostem v Japonsku, v Británii a v Německu.
Letos v květnu na již proběhlém festivalu GreenTech, který se odehrává v Berlíně oznámil StreetScooter spolupráci na vývoji H2 Panel Van, což má být dodávka poháněna vodíkovým palivovým článkem s dojezdem až 500 kilometrů.
Zdroj: electrive.com