Zatím se jen spekulovalo, jak bude nový elektrický vůz ë-C4 od Citroënu vypadat. Teď už to víme poměrně přesně.
TIP: Citroën ukázal super levný elektromobil
Citroën odhalil nově chystaný model C4. Ten se bude prodávat ve třech variantách: benzín, nafta a elektro. Premiéra C4 je plánovaná na 30. červen. O technologii použité v Citroënu ë-C4 se zatím moc neví a vše jsou spíše spekulace.
Ačkoliv je auto před premiérou a oficiální specifikace nebyly zveřejněny, díky ostatním plug-in hybridům a elektromobilům od PSA Group nelze očekávat něco převratného; PSA v současné době používá své jednotky v co největším počtu různých modelů. Pro BEV by to byl pohon o síle 100 kW, který je u modelů osobních automobilů kombinován s baterií o kapacitě 50 kWh.
Ačkoliv Citroën mluví o ,,návratu v segmentu kompaktních sedanů”, z obrázků lze poznat, že jde spíše o pětidveřové kupé SUV.
Prostřednictvím velkých oken a skleněné panoramatické střechy se do interiéru dostává velké množství světla, které má zajistit „pohodu na palubě“ pomocí „kvalitních a teplých materiálů“. Zvláště pohodlné odpružení a speciální komfortní sedadla spolu s „velkorysým prostorem“ mají za cíl završit důstojný celkový dojem. Citroën také slibuje „jedinečnou inovaci“ pro spolujezdce, která bude představena na světové premiéře.
zdroj: electrive, Citroën Media Center
Zatím se jen spekulovalo, jak bude nový elektrický vůz ë-C4 od Citroënu vypadat. Teď už to víme poměrně přesně.
TIP: Citroën ukázal super levný elektromobil
Citroën odhalil nově chystaný model C4. Ten se bude prodávat ve třech variantách: benzín, nafta a elektro. Premiéra C4 je plánovaná na 30. červen. O technologii použité v Citroënu ë-C4 se zatím moc neví a vše jsou spíše spekulace.
Ačkoliv je auto před premiérou a oficiální specifikace nebyly zveřejněny, díky ostatním plug-in hybridům a elektromobilům od PSA Group nelze očekávat něco převratného; PSA v současné době používá své jednotky v co největším počtu různých modelů. Pro BEV by to byl pohon o síle 100 kW, který je u modelů osobních automobilů kombinován s baterií o kapacitě 50 kWh.
Ačkoliv Citroën mluví o ,,návratu v segmentu kompaktních sedanů”, z obrázků lze poznat, že jde spíše o pětidveřové kupé SUV.
Prostřednictvím velkých oken a skleněné panoramatické střechy se do interiéru dostává velké množství světla, které má zajistit „pohodu na palubě“ pomocí „kvalitních a teplých materiálů“. Zvláště pohodlné odpružení a speciální komfortní sedadla spolu s „velkorysým prostorem“ mají za cíl završit důstojný celkový dojem. Citroën také slibuje „jedinečnou inovaci“ pro spolujezdce, která bude představena na světové premiéře.
zdroj: electrive, Citroën Media Center