Citroën už láká na oficiální představení nového modelu C4, tedy přesně řečeno ë-C4 coby čistého elektromobilu. Akce proběhne 30. června.
TIP: Citroën ukázal super levný elektromobil
Už teď ovšem víme spoustu informací, protože C4 nebude první elektroauto z koncernu PSA, takže se stačí podívat na sesterské modely a získáme alespoň nějaký předpokládaný základ výbavy a specifikací.
Základem, a to doslova, bude CMP platforma, na které lze postavit nejen elektrický vůz, ale také modely s konvenčním pohonem. Stejnou platformu najdeme už třeba u sesterských modelů DS 3 Crossback E-Tense či Peugeot e-208.
Očekáváme, že nový elektromobil Citroën ë-C4 bude disponovat 50kWh baterií, se kterou nabídne dojezd přes 300 km dle normy WLTP. O výkon 136 koní s točivým momentem 260 Nm by se měl postarat elektromotor. C4 však nebude nabízená jen jako elektroauto, ale také ve verzi s benzínovým či dieselovým motorem.
Z dřívějších informací již nyní víme, že objednání nového modelu C4 bude možné v příštích týdnech a první kusy by se měly v Evropě dostat k zákazníkům někdy v září. Velkou neznámou je však stále design a samozřejmě také ceny.
New Citroën ë-C4 – 100% Ëlectric. World premiere 30 June. Stay connected 📆⚡️ #CitroënË_C4 #ËlectricForAll #OpenTheWay #Comfort pic.twitter.com/U2WjxUTEdq
— Citroën (@Citroen) June 9, 2020
Citroën už láká na oficiální představení nového modelu C4, tedy přesně řečeno ë-C4 coby čistého elektromobilu. Akce proběhne 30. června.
TIP: Citroën ukázal super levný elektromobil
Už teď ovšem víme spoustu informací, protože C4 nebude první elektroauto z koncernu PSA, takže se stačí podívat na sesterské modely a získáme alespoň nějaký předpokládaný základ výbavy a specifikací.
Základem, a to doslova, bude CMP platforma, na které lze postavit nejen elektrický vůz, ale také modely s konvenčním pohonem. Stejnou platformu najdeme už třeba u sesterských modelů DS 3 Crossback E-Tense či Peugeot e-208.
Očekáváme, že nový elektromobil Citroën ë-C4 bude disponovat 50kWh baterií, se kterou nabídne dojezd přes 300 km dle normy WLTP. O výkon 136 koní s točivým momentem 260 Nm by se měl postarat elektromotor. C4 však nebude nabízená jen jako elektroauto, ale také ve verzi s benzínovým či dieselovým motorem.
Z dřívějších informací již nyní víme, že objednání nového modelu C4 bude možné v příštích týdnech a první kusy by se měly v Evropě dostat k zákazníkům někdy v září. Velkou neznámou je však stále design a samozřejmě také ceny.
New Citroën ë-C4 – 100% Ëlectric. World premiere 30 June. Stay connected 📆⚡️ #CitroënË_C4 #ËlectricForAll #OpenTheWay #Comfort pic.twitter.com/U2WjxUTEdq
— Citroën (@Citroen) June 9, 2020