Jak bylo slíbeno začátkem března, Nio začalo 28. března dodávat svou vlajkovou loď, elektrický sedan ET7 čínským zákazníkům. Formální zahájení dodávek je pro Nio důležitým milníkem, protože jde o čtvrtý model značky, který se dostane do výroby a současně první sedan. Dalšími třemi vozy jsou SUV ES8, ES6 a EC6.
ET7 je také prvním modelem postaveným na technologické platformě druhé generace NT2.0, která standardně přináší víc než 100 konfigurací se zaměřením na komfort, bezpečnost a chytré technologie. Vlajková loď má zcela nový software Banyan. Vozidlo také nabídne službu Nio Autonomous Driving (NAD), která bude v Číně v závislosti na regionu k dispozici od posledního čtvrtletí letošního roku.
Nio uvádí, že uživatelé ve více než 80 čínských městech využili možnosti a osobně vyzkoušeli ET7 v testovacích jízdách, které probíhají od 5. března. Společnost tvrdí, že na jejich základě získala mnohem vyšší počet objednávek, než se očekávalo. Firma zatím neupřesnila, kolik zákazníků si Nio ET7 převzalo, na jedné z poskytnutých fotografií zachycujících parkoviště, je vedle SUV této značky vidět více než 50 sedanů.
Čtěte také: Čínský elektromobil Nio ET5 se veze do Evropy. Potěší zákazníky v těchto zemích
Společnost poznamenala, že dodací lhůty se budou z důvodu pandemie Covid-19 lišit region od regionu. Cena Nio ET7 začíná v Číně na částce 448 tisíc juanů (zhruba 1 573 000 korun) před odpočtem dotace. Pro zákazníky, kteří zvolí službu pronájmu baterií BaaS (Battery-as-a-Service), lze cenu snížit minimálně o 70 tisíc juanů (přibližně 246 tisíc korun).
I když je cena ET7 vyšší než maximální prodejní cena, povolená pro čerpání dotace (ve výši 300 tisíc juanů – přibližně 1 053 000 korun), přesto vůz splňuje nároky na její přidělení.
Důvodem je právě schopnost výměny baterií. Jednotliví zákazníci mají nárok na dotaci ve výši 11 340 juanů (cca 40 tisíc korun) pro vozidlo se standardní 75kWh baterií nebo 12 600 juanů (cca 44 tisíc korun) pro model se 100 kWh baterií. Baterie s kapacitou 150 kWh, o které se tvrdí, že nabízí dojezd až 1 000 kilometrů v cyklu NEDC, zatím k dispozici není.
Jak bylo slíbeno začátkem března, Nio začalo 28. března dodávat svou vlajkovou loď, elektrický sedan ET7 čínským zákazníkům. Formální zahájení dodávek je pro Nio důležitým milníkem, protože jde o čtvrtý model značky, který se dostane do výroby a současně první sedan. Dalšími třemi vozy jsou SUV ES8, ES6 a EC6.
ET7 je také prvním modelem postaveným na technologické platformě druhé generace NT2.0, která standardně přináší víc než 100 konfigurací se zaměřením na komfort, bezpečnost a chytré technologie. Vlajková loď má zcela nový software Banyan. Vozidlo také nabídne službu Nio Autonomous Driving (NAD), která bude v Číně v závislosti na regionu k dispozici od posledního čtvrtletí letošního roku.
Nio uvádí, že uživatelé ve více než 80 čínských městech využili možnosti a osobně vyzkoušeli ET7 v testovacích jízdách, které probíhají od 5. března. Společnost tvrdí, že na jejich základě získala mnohem vyšší počet objednávek, než se očekávalo. Firma zatím neupřesnila, kolik zákazníků si Nio ET7 převzalo, na jedné z poskytnutých fotografií zachycujících parkoviště, je vedle SUV této značky vidět více než 50 sedanů.
Čtěte také: Čínský elektromobil Nio ET5 se veze do Evropy. Potěší zákazníky v těchto zemích
Společnost poznamenala, že dodací lhůty se budou z důvodu pandemie Covid-19 lišit region od regionu. Cena Nio ET7 začíná v Číně na částce 448 tisíc juanů (zhruba 1 573 000 korun) před odpočtem dotace. Pro zákazníky, kteří zvolí službu pronájmu baterií BaaS (Battery-as-a-Service), lze cenu snížit minimálně o 70 tisíc juanů (přibližně 246 tisíc korun).
I když je cena ET7 vyšší než maximální prodejní cena, povolená pro čerpání dotace (ve výši 300 tisíc juanů – přibližně 1 053 000 korun), přesto vůz splňuje nároky na její přidělení.
Důvodem je právě schopnost výměny baterií. Jednotliví zákazníci mají nárok na dotaci ve výši 11 340 juanů (cca 40 tisíc korun) pro vozidlo se standardní 75kWh baterií nebo 12 600 juanů (cca 44 tisíc korun) pro model se 100 kWh baterií. Baterie s kapacitou 150 kWh, o které se tvrdí, že nabízí dojezd až 1 000 kilometrů v cyklu NEDC, zatím k dispozici není.